Har fundet en død kat, Hvad gør jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.875 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Sujan

Ja her i eftermiddag da jeg kom hjem, ligger der en død kat lige uden foran vores hus (ude ved vejen) tror den er blevet kørt ned. Ja og jeg synes ikke bare den kan ligge der. Har prøvet at søge på nettet hvad man gør ved det men kan ikke finde noget. Den har ingen øretatovering. Ved der ligger en kattens værn her omkring men de har lukket nu.

Nogen der ved hvad man gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

frk andreasen

ringer man ikke til falck? eller er det kun hvis de er skadet???

Anmeld

2. december 2009

Kruse90

hej

kør ned til den nærmeste dyrelæge og få dem til at tjekke om den er chipmærket?
Hvis ikke tror jeg bare de beholder den.?

er det på landen eller i byen du bor?

Anmeld

2. december 2009

SHERO

du kan evt. tage et billede og ligge den ind under fremlysninger på: http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbdyr.nsf/forsidefremlysning?openform&count=20&exp=2668f92d94c77aa6c125734700415578

Evt, se efter om den er øremærket og så kan du ringe til katteregisteret... så får ejerne besked... :-)

Anmeld

2. december 2009

forår

ring til falck, er ret sikker på at de nok skal komme og tage den med..stakkels misser..

Anmeld

2. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville nok sige: Øv det var ærgeligt, for dem der havde den og køre videre.

Det var noget andet, hvis det var en hund eller en hest.

Anmeld

2. december 2009

6800

Zafir skriver:

Jeg ville nok sige: Øv det var ærgeligt, for dem der havde den og køre videre.

Det var noget andet, hvis det var en hund eller en hest.

arr zafir....jeg har lige midstet min kat, jeg var lige  så ked af det da den døde, som hvis det havde været min hund....

Anmeld

2. december 2009

Kruse90

6800 skriver:

arr zafir....jeg har lige midstet min kat, jeg var lige  så ked af det da den døde, som hvis det havde været min hund....

en kat er ligesom en hund.
Den har også rigtig meget personlighed.

Anmeld

2. december 2009

Tvilling

Som jeg læser hvad zafir skriver er jeg ikke helt sikker på det er det hun mener...

Tror hun mener folk ville have reageret hvis det var en hund eller hest,

Du skal ringe til falck så kommer de og afhenter den. Stakkels misser. Håber ikke den har lidt..

Anmeld

2. december 2009

Sujan

Tak for svar vil prøve at ringe til Falck. Ja stakkels misser. Det er rigtig sørgeligt. jeg bor i en lille landsby så tror ikke det er en vild kat, den ser meget velplejet ud. Er jo synd for dem der ejer den og nu har mistet den. Hvis det var mig selv der havde kørt en kat ned ville jeg helt sikkert tage den med til dyrlægen og selvom den allerede var død.

Ih ja stakkels misser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.