Deres tab!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. december 2009

mama09

Er blevet fyret fra Dsb idag efter 3 et halv år. tak TABER!

nå er okay med det for får 4 mdr s løn, og derefter 6 mdrs løn som en lille "gave"

Har derudover fået 10.000 kr til at tage kursus eller uddanelse for..

Så jo en okay afsked jeg har fået..

Men hvad fanden skal man ta? nogen der har ideer? noget der kan hjælpe mig videre? så jeg kan få et job?

Har intet uddanelse, kun 9 kl.

Men har salgs erfaring i 10 år. arbejdet på mcdonald til jeg blev 20 og nu Dsb.

Har kanon mange service beviser, hygine bevis, it osv osv osv.

Help?

Tror jeg vil nyde dec mdr, men alligevel skal sgu også i gang med at finde noget...  og så i denne tid uden jobs FEDT NOT!!

og desuden synes jeg det er for dårlig at "barnets første sygedag" bliver talt som om jeg er syg..

Jeg blev sparet, der skulle spares 20 på landsplan, men er næsten sikker på de også har været inde og kigge på mit syge fravær...

nåååååååååå lifes goes on...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

sarahb

ej hvor noget pis!!!!
men fedt med 10 mdrs løn.. så har du jo ikke travlt... men så hvis du finder job så er der masser af penge til jer...

men ja søde det er DERES TAB.... virkelig....

Anmeld

2. december 2009

Klumpe-dumpe

Øv bøv da Trine.  Men som du selv skrev på fb, så er det jo en genial mulighed for at komme videre. Og måske få nogle arbejdstider, der er en smule mere børnevenlige.

Det er svært at sige hvad du skal, hvad kunne du godt selv, tænke dig? Altså hvad retning?

Men selvom det er sur r*v, så er det en pæn afskedigelse.

-Og tja du og jeg kan jo kun gisne om, om de har været inde at kikke på dit fravær. Så det skal du slet ikke bryde dit kønne hovede på.

Hvor længe skal du så blive derinde, altså hvor lang er opsigelse perioden, er det de 4 mdr.?

Og husk, når en dør lukker, så åbner der sig en ny!!!

Anmeld

2. december 2009

Jules

Ihhh altså

Nu har jeg jo aldrig haft et job længe nok til at de kunne nå at fyre mig... men den afskedigelse lyder da lækker i mine øre....

Så må du jo bare have gang i alle de mange muligheder og finde det helt rigtige

Knus og kram

Anmeld

2. december 2009

Karo

Ja det er surt men helt klart deres tab.

Men dejligt med 10 måneders løn

Anmeld

2. december 2009

mama09

sarahb skriver:

ej hvor noget pis!!!!
men fedt med 10 mdrs løn.. så har du jo ikke travlt... men så hvis du finder job så er der masser af penge til jer...

men ja søde det er DERES TAB.... virkelig....

jaa nemlig kunne være nice med dobbel cash

Håber jeg finder noget snart, men det skal ikke være hvad som helst

Anmeld

2. december 2009

sarahb

Trinehw skriver:

jaa nemlig kunne være nice med dobbel cash

Håber jeg finder noget snart, men det skal ikke være hvad som helst

ja total fedt...

nej du skal finde noget du gider og kan holde ud... og gode arb. tider...

går det godt i det ålborgensiske hjem...?

Anmeld

2. december 2009

mama09

malucca09 skriver:

Øv bøv da Trine.  Men som du selv skrev på fb, så er det jo en genial mulighed for at komme videre. Og måske få nogle arbejdstider, der er en smule mere børnevenlige.

Det er svært at sige hvad du skal, hvad kunne du godt selv, tænke dig? Altså hvad retning?

Men selvom det er sur r*v, så er det en pæn afskedigelse.

-Og tja du og jeg kan jo kun gisne om, om de har været inde at kikke på dit fravær. Så det skal du slet ikke bryde dit kønne hovede på.

Hvor længe skal du så blive derinde, altså hvor lang er opsigelse perioden, er det de 4 mdr.?

Og husk, når en dør lukker, så åbner der sig en ny!!!

Jeg fik det afvide kl. 10 idag og det er også farvel idag - så har afleveret min nøgle osv. skal ind og aflevere mit tøj en af dagene...

Så får fuld løn til april og så 6 mdr udbetalt på 1 gang til april. hvis jeg ikke fundet noget endnu til den tid, kan jeg få dagpenge.... men har jeg forhåbenlig.

Nu har jeg lige se det der med de handicappede der på tv 2, de er sgu da livs glade mennesker Skal lige undersøge kursus´er for at blive handicap medhjælper - arbejde med mongoler eller lign (vil helst bare ikk tør røv) eller så vil jeg gerne være kontor/butiks ass. Det kræver kun et par mdr på skolebænken, da jeg har 8 års erfaring inde for service - men skal mødes med en fra hk næste uge, så må vi se men service retningen - altså noget med mennesker?

og du har ret flotte, en dør lukkes en ny åbnes

Anmeld

2. december 2009

mama09

sarahb skriver:

ja total fedt...

nej du skal finde noget du gider og kan holde ud... og gode arb. tider...

går det godt i det ålborgensiske hjem...?

jeps smukke dukke, det gør det -

Nu skal dec/julen nydes og jeg skal helst ikke tænke så meget over alt det job halløj..!

Latifa bliver en stor stædig unge, der vil ha sin vilje - ihhh ha

Hvad med jer? kører det?

Anmeld

2. december 2009

mama09

Jules skriver:

Ihhh altså

Nu har jeg jo aldrig haft et job længe nok til at de kunne nå at fyre mig... men den afskedigelse lyder da lækker i mine øre....

Så må du jo bare have gang i alle de mange muligheder og finde det helt rigtige

Knus og kram

jaaa flotte du har ret det er en flot afsked, men alligevel øv...

Men skal nok finde drømme jobbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.