puha kan ikk mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. december 2009

CarinaSB

som overskriften lyder .. Jeg er så tæt på at bare sætte mig i et hjørne og tude .. Noah har på 3 dag bare skreget og grædt helt vildt .. fra han kommer op om morgen til at han kommer i seng om aften .. Han er så græde færdig at når han spiser gylper han det hele op igen .. Og jeg kan bare slet ikk trøste ham .. Det får virkelig føelsen af at være en dårlig mor op i mig ..  Er der nogen der har prøvet det samme eller noget ligene?? eller har nogle gode råd??

Knus en meget træt og trist mor .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

DAJ

Hej

Nu kender jeg ikke lige dig og dit barn, men har et bud, kolik, jeg ville tage ham med til en kiropraktor der kan behandle børn. Det har jeg godt erfaringer med.

Håber han stopper med at græde så meget.

Hilsen DAJ

Anmeld

2. december 2009

Mca<3

Afsted til kiropraktor med det samme ,, Alexander skreg og skreg som spæd indtil første kiropraktor besøg ,, Det jo synd hvis han har ondt   Ring og sig du skal have en akut tid ,, Kan godt huske hvordan det var .. Troede aldrig jeg skulle få mit liv tilbage ..

Anmeld

2. december 2009

CarinaSB

Mange tak for hurtig svar Det vil jeg da prøve med det samme .. Jeg syntes det er så synd for min lille pus at han skal have det sådan

Anmeld

2. december 2009

Mca<3

Seriøst jeg troede ikke på det virkede men var parat til at prøve alt ,,,   Efter 1 besøg sov drengen bare   Var var spændt og skæv i nakke og skuldre efter fødslen   Vi var til 4-5 besøg i alt og det kostede næsten ingenting ,,,   Håber det virker ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.