hvordan mærker i liv og har nogen prøvet at føde i vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

246 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Mor til matilde og gustav

hej med jer!!!

jeg vil bare hører ad hvor meget liv i mærker, jeg synes nemlig det svinger rigtig meget for mig, men mærker lidt hver dag, nogle dage bare mere end andre, men ved ikke om det er normalt, også ville jeg hører om andre havde det ligesom mig?

ud over det så vil jeg gerne hører om der er nogle der har prøvet at føde i vand, og hvad i synes om det?

Vh marie(30+6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Valle81

hej med jer!!!

jeg vil bare hører ad hvor meget liv i mærker, jeg synes nemlig det svinger rigtig meget for mig, men mærker lidt hver dag, nogle dage bare mere end andre, men ved ikke om det er normalt, også ville jeg hører om andre havde det ligesom mig?

ud over det så vil jeg gerne hører om der er nogle der har prøvet at føde i vand, og hvad i synes om det?

Vh marie(30+6)

Jeg mærker også liv meget forskelligt. Fra uge 18-uge22 mærkede jeg MEGEt liv hver dag på samme måde hver dag, men nu er han faldet lidt mere til ro.

Jeg har gerne 2-3 dage hvor han er meget stille og bevæger sig lidt, men så tager han revance og har en hel dag, hvor han tæsker løs i 24 timer i streg. Og så holder han hvile dag et par dage igen:0)

Har ikke født i vand, så det kan jeg ikke svare på:0)

Christina

25+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.