Billeder af vores nye lehlighed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

LouiseNielsen

Marianne.risom skriver:

Det var da ærgeligt for alle os andre Den er i hvert fald rigtig godt lavet

Ja den er rigtig godt lavet.... Han gik fra tremmeseng og til den igår, så jeg var vild spændt på hvordan det ville gå...

Han kom først i seng kl 22.00 da han jo legede så godt, og jeg syntes han skulle have lov.... Fra han kom i seng og til han stod op kl 09.00 imorges hørte jeg ikke et kvæk fra ham, så det var en meget positiv oplevelse! Havde regnet med han ville komme ind i stuen 25 gange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Mor til matilde og gustav

hvor er det bare et hyggeligt hjem i har fået jer;-) jeg er også helt vild med sengen, men jeg bor da sammen med en tømmer, så ham kan jeg sikkert også får til at lave noget lign;-)

Anmeld

2. december 2009

LouiseNielsen

marie pus skriver:

hvor er det bare et hyggeligt hjem i har fået jer;-) jeg er også helt vild med sengen, men jeg bor da sammen med en tømmer, så ham kan jeg sikkert også får til at lave noget lign;-)

Ja hvis han er god til at lave El også så kan han nok godt lave en magen til. Der ligger en Elbox i den her under kølerhjælmen hvor alt El til blik, sirene, warkie osv køre, også sætten der jo bare et stik i kontakten. Den her er så lavet sådan at det kun virker hvis der er nøgle i, så min søn har fået en lille fin "bilnøgle" som han er viiild stolt af, for sådan en har morfar jo... hehe!

Anmeld

2. december 2009

Mor til matilde og gustav

LouiseLarsen skriver:

Ja hvis han er god til at lave El også så kan han nok godt lave en magen til. Der ligger en Elbox i den her under kølerhjælmen hvor alt El til blik, sirene, warkie osv køre, også sætten der jo bare et stik i kontakten. Den her er så lavet sådan at det kun virker hvis der er nøgle i, så min søn har fået en lille fin "bilnøgle" som han er viiild stolt af, for sådan en har morfar jo... hehe!

ja det er ret cool, så er man jo også lidt sej hvis man har noget ligesom morfar;-)

Anmeld

2. december 2009

Mormilla

Ej hvor er det flot! Er helt vild med de tæpper du har og så den super fede bil din søn har Hvor har i fået den seng fra???

Anmeld

2. december 2009

LouiseNielsen

marie pus skriver:

ja det er ret cool, så er man jo også lidt sej hvis man har noget ligesom morfar;-)

Hehe ja det er vældig sejt.... Han forguder hans morfar, så at han nu også har en brandbil ligesom morfar, det er bare guld.... Han har haft fri idag, men har stort set ikke set ham fordi han har leget i hans brandbil.

Anmeld

2. december 2009

LouiseNielsen

Mormilla skriver:

Ej hvor er det flot! Er helt vild med de tæpper du har og så den super fede bil din søn har Hvor har i fået den seng fra???

Tæpperne er købt i jysk...

Brandbilsengen er hjemmelavet....

Anmeld

2. december 2009

Mormilla

LouiseLarsen skriver:

Tæpperne er købt i jysk...

Brandbilsengen er hjemmelavet....

Okay den er bare flot lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.