lettere irriteret på min mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Milka

jeg ved godt det er enormt sødt at min mor gider passe mine piger en gang om ugen, men før hun får sig nosset sammen og drukket morgenkaffe, gjort sig klar i slow motion og lige slentret en tur gennem vanløses butikker når den gerne at blive 11-12 stykker før hun kommer herhjem. det er jo kun en halv fridag for mig! vi står jo ligesom op klokken seks her i huset. så når jeg lige at få ordnet de praktiske gøremål jeg nødvendigvis altid har og så er den fridag forbi.

måtte bare lige UD med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Skouboe

Det findes der råd for.. Næste uge tager du bare ind og afleverer dem hos hende kl 8 

Det ER da synd for hende at hun skal helt til Vanløse efter bøtterne, er det ikke?

Anmeld

2. december 2009

Milka

Skouboe skriver:

Det findes der råd for.. Næste uge tager du bare ind og afleverer dem hos hende kl 8 

Det ER da synd for hende at hun skal helt til Vanløse efter bøtterne, er det ikke?

jo, de 10 minutter det tager med højbanen 

Anmeld

2. december 2009

Skouboe

Altså Camilla.. du mener da ikke at du jager din mor ud i vinterkulden og HELE vejen til Vanløse for at hente bøtterne, når det jo KUN er for at gøre dig en tjeneste at hun passer dem.. ! Skam dig !! 

Og 10 minutter med højbanen... passer jo perfekt. Så tager det dig ikke meget mere end ½ time at aflevere - masser af Camilla-tid til overs...

Anmeld

2. december 2009

Milka

jamen jamen hun insisterer på at passe dem her for tiden! hilsen den utaknemlige 

Anmeld

2. december 2009

Lilletrold

Kan udemærket følge dig at det er træls når morgen timer bare fiser afsted, men ellers prøv da en onsdag at du tilfældivis skal noget kl 9.00 eller 10.00 så hun kommer der  For ja det måske lidt fy fy at brokke sig ,sagt med et smil på læben og en der ikke ved bedre, og kun har et barn at slås med Knus fra August og mig

Anmeld

2. december 2009

anna-jonas

De mødre, de mødre.................. Synes sgu' at du skal sige at du SKAL i svømmehallen hver onsdag kl. 9........................for du har en aftale..................eller noget andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.