Mine fødselsdagskager :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her er galleriet med mine fødselsdagskager..!!

Vanilie-creme's modellen blev lidt for splattet og sank sammen og revnede ... mmm... Så jeg må lige justere lidt på den creme. Iduns syns det var fedt, fordi hun kunne få lov til at lappe den, med en masse hjerter hun blandede fondant sammen i farver og trykkede hjerter ud hehe. (at holde beskæftiget, så hun ikke pev over sine skolkopper hehe)...

Choko-cremes-modellen, blev tilgengæld helt fantastisk!!! Der var perfekt hold i den og den så bare super sej ud.

Så jeg er da lidt stolt af første forsøg med de der runde-modeller der!!

Der er dog mega meget kage i sådan nogen!!! Jeg har stadig kage tilbage idag... Selvom jeg tog mig et stykke igår og idag... Mmm... Og vi var alligevel 16 gæster i søndags. Så det snyder lidt.

Så alt i alt, var jeg godt tilfreds og folk var ellevilde Nu skal jeg 'bare' lave 2 kager til 2 forskellige fødselsdage jeg skal til på lørdag. Tænke tænke... Og i øvrigt, brugte jeg jo mindre tid end beregnet, fordi jeg jo havde en lille syg pige jo

Galleri med trin for trin HER

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

qp

Zafir skriver:

Her er galleriet med mine fødselsdagskager..!!

Vanilie-creme's modellen blev lidt for splattet og sank sammen og revnede ... mmm... Så jeg må lige justere lidt på den creme. Iduns syns det var fedt, fordi hun kunne få lov til at lappe den, med en masse hjerter hun blandede fondant sammen i farver og trykkede hjerter ud hehe. (at holde beskæftiget, så hun ikke pev over sine skolkopper hehe)...

Choko-cremes-modellen, blev tilgengæld helt fantastisk!!! Der var perfekt hold i den og den så bare super sej ud.

Så jeg er da lidt stolt af første forsøg med de der runde-modeller der!!

Der er dog mega meget kage i sådan nogen!!! Jeg har stadig kage tilbage idag... Selvom jeg tog mig et stykke igår og idag... Mmm... Og vi var alligevel 16 gæster i søndags. Så det snyder lidt.

Så alt i alt, var jeg godt tilfreds og folk var ellevilde Nu skal jeg 'bare' lave 2 kager til 2 forskellige fødselsdage jeg skal til på lørdag. Tænke tænke... Og i øvrigt, brugte jeg jo mindre tid end beregnet, fordi jeg jo havde en lille syg pige jo

Galleri med trin for trin HER

Kan godt forstå du er stolt... de er begge virkelig flotte og så ser de altså fandme appititvækkende ud!!! Kl er 01:28 ... hehe

Anmeld

2. december 2009

mariamiss6

De er da fine..... Og godt at Idun fik elejlighed til at "fjolle" og heldigt at kagen så smagte godt når nu den blev fla'

Anmeld

2. december 2009

mariamiss6

qp skriver:

Kan godt forstå du er stolt... de er begge virkelig flotte og så ser de altså fandme appititvækkende ud!!! Kl er 01:28 ... hehe

jeg har masser af chokolae muahahahaaaaa......

Anmeld

2. december 2009

Moderator

qp skriver:

Jeg har jo barnsyg Så jeg har fri i morgen og idag sov Idun til 1030!! MEN jeg sidder også med tandbørsten i munden. Jeg skal jo på arbejde torsdag... mmm...

Anmeld

2. december 2009

qp

Zafir skriver:

Jeg har jo barnsyg Så jeg har fri i morgen og idag sov Idun til 1030!! MEN jeg sidder også med tandbørsten i munden. Jeg skal jo på arbejde torsdag... mmm...

Mente mere at jeg jo ikke kan sætte mig til, at spise klamt nu kl lort inden sovetid ... Go bedring med hende

Anmeld

2. december 2009

qp

mariamiss6 skriver:

jeg har masser af chokolae muahahahaaaaa......

Anmeld

2. december 2009

Moderator

qp skriver:

Mente mere at jeg jo ikke kan sætte mig til, at spise klamt nu kl lort inden sovetid ... Go bedring med hende

NÅÅÅ!!!!!! LOL ... Ja, det var vidst keyword til jeg skulle i seng For den fattede jeg ikke liiiige

NATTER alle sammen (eller de par stykker der er tilbage hihi)

Anmeld

2. december 2009

qp

Zafir skriver:

NÅÅÅ!!!!!! LOL ... Ja, det var vidst keyword til jeg skulle i seng For den fattede jeg ikke liiiige

NATTER alle sammen (eller de par stykker der er tilbage hihi)

Skrup i seng med dig, din forvirrede nissekone

Anmeld

2. december 2009

mariamiss6

qp skriver:

hehehehe har spist en HEL plade marabou og 2 store lions barer idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.