Graviditet og hårfarvning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. december 2009

CamillaT89

Hej alle.

Landet ligger sådan, at min veninde har spurgt, om jeg vil farve hendes hår imorgen(med alm. hjemme-hårfarve), så nu er mit spørgsmål: Kan jeg sagtens gøre det, hvis vi står i et åbent vindue, eller skal jeg holde mig langt væk fra det?

Jeg håber, der er en, der har et svar på læben..

Knus, Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Mira0911

ct skriver:

Hej alle.

Landet ligger sådan, at min veninde har spurgt, om jeg vil farve hendes hår imorgen(med alm. hjemme-hårfarve), så nu er mit spørgsmål: Kan jeg sagtens gøre det, hvis vi står i et åbent vindue, eller skal jeg holde mig langt væk fra det?

Knus, Camilla

Har fået afvide man skal holde sig langt væk... salmiak er ikke godt når man er gravid.. Altså at indånde... Mener det hedder  Salmiak...

Anmeld

1. december 2009

Pige2009

Hej alle.

Knus, Camilla

Lad hellere være med at udsætte dig unødvendigt for enhver form for kemikalier inkl. hårfarvningsmidler... jeg ville ikke gøre det i hvert fald.

Anmeld

2. december 2009

CamillaT89

Okay. Det var svar nok Så holder jeg mig langt væk fra det.

Mange tak. I må ha' en rigtig god aften

Knus..

Anmeld

2. december 2009

Pige2009

ct skriver:

Okay. Det var svar nok Så holder jeg mig langt væk fra det.

Mange tak. I må ha' en rigtig god aften

Knus..

Tak. I lige måde og held og lykke med graviditeten

Anmeld

3. december 2009

Malene84

Jeg ville også holde mig væk - men frisøre får jo ingen sygemeldinger eller andet - og de står i det hver dag - tænker om det er bevist af det er skadeligt???

Kunne da nemlig godt selv trænge til lidt hårfarver hen i det nye år. hehe

Anmeld

3. december 2009

LRJ

ct skriver:

Hej alle.

Knus, Camilla

Ellers må du få hende til at købe noget øko hårfarve det må du gerne både farve dig selv med og andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.