Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja det synes jeg i hvert fald Hun har lavet pakkekalender til baby (er 16 uger henne), for hun synes da ikke h*n skal snydes, når de andre børnebørn får
Synes bare det er rigtig sødt, og blev da super glad da hun overraskede mig på jobbet, med 24 pakker.. I dag var det en babydyne.. Glæder mig allerede til en ny pakke i morgen
Tak allerbedste mor og mormor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nååå det lyder vildt sødt, hvor er hun sød
Klager bestemt heller ikke Håber at jeg bliver som hende, når jeg selv bliver mor...
betjenten skriver: Ja det synes jeg i hvert fald Hun har lavet pakkekalender til baby (er 16 uger henne), for hun synes da ikke h*n skal snydes, når de andre børnebørn får Synes bare det er rigtig sødt, og blev da super glad da hun overraskede mig på jobbet, med 24 pakker.. I dag var det en babydyne.. Glæder mig allerede til en ny pakke i morgen Tak allerbedste mor og mormor
Ej hold da op en dejlig mor og mormor, hende kan du da virkelig godt være stolt af...
Tillykke med den fine og meget betænksomme pakke kalender!!
Hvor er det bare sødt...
WiitrioeN skriver: Ej hold da op en dejlig mor og mormor, hende kan du da virkelig godt være stolt af... Tillykke med den fine og meget betænksomme pakke kalender!!
Tak og ja det er super skønt, når det er vores første, og vi mangler ALT
Og ja hun er sgu en dejlig mor og mormor!
Bubbi skriver: Ej hvor er det bare sødt Hold da op, hvor må du være lykkelig.. Tænk at hun sådan tænker frem
Ej hvor er det bare sødt Hold da op, hvor må du være lykkelig.. Tænk at hun sådan tænker frem
Er mega lykkelig For ja der er mange ting man skal have...
MoarJ skriver: Hvor er det bare sødt...
Sikke en dejlig mor at have;-) Mine forældre døde desværre da jeg var i teenageårene så vi har bare kærestens forældre og de bor desværre ikke lige om hjørnet;-)
Knus jill;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128