hvem kan en god velkomst drink??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. december 2009

heaven

skal til julefrokost på fredag med arbejde, og er med i udvalget..... hva skal vi finde på til velkomstdrink - er totalt ideforladt????

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

lillemunk

Asti...... dejligt frisk

Anmeld

1. december 2009

Sees

heaven skriver:

skal til julefrokost på fredag med arbejde, og er med i udvalget..... hva skal vi finde på til velkomstdrink - er totalt ideforladt????

Jannie

Jeg "plejer" (nu er det ikke så tit jeg laver velkomstdrinks ) at fedte kanten på glasset, og så dyppe det i sukker, så der er sukker rundt i hele kanten. Så blander jeg noget æbleCider og noget sødt hvidvin, og putter lidt frugt skiver i - Evt. nogle druer eller jordbær.
Hvidvin og rød sodavand er også godt - Eller Champagne og rød sodavand

Anmeld

2. december 2009

TbCp

MetteLetten skriver:

Jeg "plejer" (nu er det ikke så tit jeg laver velkomstdrinks ) at fedte kanten på glasset, og så dyppe det i sukker, så der er sukker rundt i hele kanten. Så blander jeg noget æbleCider og noget sødt hvidvin, og putter lidt frugt skiver i - Evt. nogle druer eller jordbær.
Hvidvin og rød sodavand er også godt - Eller Champagne og rød sodavand

Til at "fedte" kanten kan man evt bruge blue bols, så får sukkeret sådan en fin farve

Anmeld

2. december 2009

jillkolsbjerg

Jeg er tit sluppet om ved det med en rosévin, den har jo en flot farve og så bobler den;-) Så har jeg lavet grillspyd med frugtstykker (kiwi,jordbær og appelsin ) alt efter årstiden;-) det er hurtigt og nemt.

knus jill ( go fest)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.