Lærkes fødselsdagsgave til onkel:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. december 2009

LotteN

så har vi lavet fødselsdagsgave idag - ikke så flot, men det var super hyggeligt og Lærke elskede det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Jakobs mor

Der er da bare ikke noget bedre end at male med fingrene og blive helt smattet til . Ser rigtigt hyggeligt ud.

Som en, vel efterhånden, erfaren pædagog har jeg efterhånden lært lektien når det gælder børn og maling. Max to farver pr. billede ellers ender man som regel med farven brun .

Er sikker på onkel bliver meget glad for gaven.

Anmeld

1. december 2009

Vingummien

LotteN skriver:

så har vi lavet fødselsdagsgave idag - ikke så flot, men det var super hyggeligt og Lærke elskede det

Smart tænkt egentlig. Spiste hun af det?

Og det er da blevet super fin, det bliver han da glad for

Anmeld

2. december 2009

LotteN

suanne85 skriver:

Smart tænkt egentlig. Spiste hun af det?

Og det er da blevet super fin, det bliver han da glad for

ja, der kom lige lidt i munden et par gange, men tror hurtigt hun fandt ud af det ikke smagte så godt

Anmeld

2. december 2009

LotteN

Spunkens mor skriver:

Der er da bare ikke noget bedre end at male med fingrene og blive helt smattet til . Ser rigtigt hyggeligt ud.

Som en, vel efterhånden, erfaren pædagog har jeg efterhånden lært lektien når det gælder børn og maling. Max to farver pr. billede ellers ender man som regel med farven brun .

Er sikker på onkel bliver meget glad for gaven.

ja, det er nok smart nok.

Tror nu også næste gang, så maler jeg lærredne sorte og så får hun rød og en anden farve, måske kobber

Anmeld

2. december 2009

jillkolsbjerg

LotteN skriver:

Nååå den lille trold ser da ud til at hun hygger sig ret meget endda;-)

Hyggeligt;-)

knus jill

Anmeld

2. december 2009

quity

Hvor er de fine.... En ide kunne også være at sende billederne af hende med til onkel som en ekstra gave, så han rigtig kan se hvor god hun har været til at lave de fine billeder...

Anmeld

2. december 2009

LotteN

quity skriver:

Hvor er de fine.... En ide kunne også være at sende billederne af hende med til onkel som en ekstra gave, så han rigtig kan se hvor god hun har været til at lave de fine billeder...

den tanke har jeg også gjort mig og tror også det ender med det har også lavet en lille kort film på små 2 min, hvor hun maler, måske han også skal have den med

Anmeld

2. december 2009

quity

LotteN skriver:

den tanke har jeg også gjort mig og tror også det ender med det har også lavet en lille kort film på små 2 min, hvor hun maler, måske han også skal have den med

Man kan da kun blive glad for en sådan fin gave....

Anmeld

2. december 2009

Mormilla

Sikke en fin gave Jeg napper lige den ide Ved ikke hvad manden skal ha fra Patrick men det er da en super ide med et billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.