Pagten! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så har vi set første afsnit af DR's familie julekalender i år

Det er jo kanon. Der er lagt i ovnen til en rigtig dejlig julekalender. Forudsigelig, men dejlig spændende og umiddelbart velspillet.

Og med nisser og rigtig jul og det hele.

Hvad syns I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Mie A

Min datter på 5 år - synes den var uhyggelig. Synes ikke at det er fedt at de laver en julekalender der uegnet for mindre børn  

Anmeld

1. december 2009

Moderator

Mie A skriver:

Min datter på 5 år - synes den var uhyggelig. Synes ikke at det er fedt at de laver en julekalender der uegnet for mindre børn  

Idun er også 5 år. hun syntes ikke den var uhyggelig. Men den er vel også sendt lidt senere, fordi det er noget man skal se sammen?

Jeg så ikke rigtig noget inden at den skulle være uegnet for børn?

Anmeld

2. december 2009

Mie A

Zafir skriver:

Idun er også 5 år. hun syntes ikke den var uhyggelig. Men den er vel også sendt lidt senere, fordi det er noget man skal se sammen?

Jeg så ikke rigtig noget inden at den skulle være uegnet for børn?

Lige inden den startede sagde de at den var god til store børn, men ikke til de små. Vi ser den også sammen. Jeg synes det er så hyggeligt

Anmeld

2. december 2009

RumlesMor

Har en datter på 3 år, og synes ikke rigtig der er nogen julekalender til den aldersgruppe i år. Derfor har vi købt Nissebanen på Grønland på dvd. Den sætter vi på 17.30, så en af os kan gå i køkkenet og lave aftensmad, mens den anden genser - hvad vi synes er - den bedste julekalender nogensinde.

Anmeld

2. december 2009

Valle81

Vi så den også, Asta nærmer sig de seks. Hun synes den var så spændende men også en lille smule uhyggelig:0)

Synes virkelig DR1 har oppet sig i år med deres nye julekalender. Den er bare rigtig julet efter min mening. Den har bare det hele:0) Vi skal helt klart se den.

Sidste år så vi Mikkel jul på TV2, den var også bare for fed. Jeg synes den var så godt lavet:0)

Christina, som elsker julekalender, og som gladeligt ser jul på slottet midt om sommeren:0)

Anmeld

2. december 2009

Mira0911

Den nåede jeg så ikke og se... Er det en helt ny Julekalender - Eller bare genudsendelse?

Anmeld

2. december 2009

Moderator

RumlesMor skriver:

Har en datter på 3 år, og synes ikke rigtig der er nogen julekalender til den aldersgruppe i år. Derfor har vi købt Nissebanen på Grønland på dvd. Den sætter vi på 17.30, så en af os kan gå i køkkenet og lave aftensmad, mens den anden genser - hvad vi synes er - den bedste julekalender nogensinde.

Nu fik jeg ikke set det der julefandango igår. Er det ikke for små børn?

Anmeld

2. december 2009

Moderator

MoarJ skriver:

Den nåede jeg så ikke og se... Er det en helt ny Julekalender - Eller bare genudsendelse?

Pagten er ny

Anmeld

2. december 2009

Mira0911

Zafir skriver:

Pagten er ny

Okey... Må da lige se, hvad det er for noget i aften....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.