Yeeessss mand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg ville sindsygt gerne have det her på lærred... tror i det kan gå?

Hej Søde,

Jeg kan godt se hvad du mener med det foto. Og det er også et super skønt foto. I like

Men og nu siger jeg min ærlige mening: Så tror jeg ikke det vil være pænt på lærrede. Eller jo det vil det, men det er jo et stort lærrede I får, og jeg kan forstille mig der er for meget krop og får lidt Liva og Carsten.

Håber du forstår hvad jeg mener.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Hej Søde,

Jeg kan godt se hvad du mener med det foto. Og det er også et super skønt foto. I like

Men og nu siger jeg min ærlige mening: Så tror jeg ikke det vil være pænt på lærrede. Eller jo det vil det, men det er jo et stort lærrede I får, og jeg kan forstille mig der er for meget krop og får lidt Liva og Carsten.

Håber du forstår hvad jeg mener.

Jeg tænkte også på at det jo er et 50x50 (så vidt jeg huske) jeg har vundet... så sådan et aflangt billede bliver måske cuttet lidt dumt af

Anmeld

1. december 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg tænkte også på at det jo er et 50x50 (så vidt jeg huske) jeg har vundet... så sådan et aflangt billede bliver måske cuttet lidt dumt af

Lige præcis, og jeg tror Liva og carstens ansigter, vil falde meget i baggrunden....

Anmeld

1. december 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Lige præcis, og jeg tror Liva og carstens ansigter, vil falde meget i baggrunden....

Ja det kan du have ret i .... min svigerinde mente det blev "for meget agtigt"

Anmeld

1. december 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Jeg har sgu vundet den konkurrence herinde med foto på lærred! Så skal der dælme findes et super billede.

Hvis nogle skulle have lyst og tid vil i så ikke kigge lidt i mine fotoalbums herinde og komme med foreslag til hvilket foto det skal være.

Ihh tillykke, det er sgu da fedt og snyd

Anmeld

2. december 2009

JustAnotherName

AJJJ, hvor er du heldig!    TILLYKKE

Og ja, billedet aff Liva og farmand er da alletiders til det, synes jeg.

FEDT! Jeg gad også godt have vundet. Men nu er jeg jo i fuld gang med at købe ét selv....

Vi skal have fotograferet BEGGE PIGER SAMMEN imorgen. Det er til julegave ....Og så er der vist også brugt nok penge på billeder for denne gang!

Anmeld

2. december 2009

Karo

TbCp skriver:

Jeg har sgu vundet den konkurrence herinde med foto på lærred! Så skal der dælme findes et super billede.

Hvis nogle skulle have lyst og tid vil i så ikke kigge lidt i mine fotoalbums herinde og komme med foreslag til hvilket foto det skal være.

Stort tillykke Tina

Vil se om jeg får tid senere til at kigge dine billeder igennem.

Men nej hvor er det dog dejligt.

Anmeld

2. december 2009

Vinker

TbCp skriver:

Jeg ville sindsygt gerne have det her på lærred... tror i det kan gå?

TILLYKKE  Fedt at vinde

Åååh ja dette billede er bare så dejligt. Det smelter mig virkelig! Men det er da svært at vælge ét billede når nu der er så mange rigtig gode billeder....

Anmeld

2. december 2009

Vinker

Jules skriver:

Tillykke med det Tina Ja det er herligt at være heldig i denne triste tid

Ja TILLYKKE - fedt at vinde en sansegynge! Den skal I nok få meget glæde af!

Tænker MEGET på dig, din bror og familien

Anmeld

2. december 2009

Jules

Vinker skriver:

Ja TILLYKKE - fedt at vinde en sansegynge! Den skal I nok få meget glæde af!

Tænker MEGET på dig, din bror og familien

Mange tak søde Rikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.