Glædelig 1. december 
Første dag som arbejdsløs er nu overstået - Vil gerne tillade mig at sige veloverstået. Har egentlig nydt dagen og ikke rigtig bemærket forandringen endnu....
I går passede Mortens mor Niklas Emil så hun har overnattet til i dag. Til morgen afleverede vi Niklas Emil i vuggestuen, så tog vi hjem og spiste morgenmad og kørte så ind til Esbjerg for at gå en tur i gågaden. Svigermor fik da også købt en enkelt julegave hvilket hun syntes var helt fantastisk for så manglede hun jo at købe én mindre.... Vi endte så på Jensens bøfhus da svigermor gerne ville give en frokostbøf. Det kunne jeg jo ikke sige nej til, vel
Jeg prøvede også at overtale hende til en tur på den udendøres skøjtebane der ligger på torvet, men det fik jeg ikke noget held med. Gad ellers godt at se hende på glat is hihi.
Hun satte mig af hjemme og hun satte kursen mod Herning igen. Jeg gik på jobnet.dk og meldte mig som ledig og fik udfyldt diverse papir der skal sendes ind (ja det var nok det eneste tidspunkt i dag hvor jeg tænkte over tilværelsen) og så kom Hanne (hende som blevet fyret i fredags...) fra mødregruppen forbi og sammen gik vi en tur i Fakta. Da jeg kom hjem igen skulle jeg egentlig ud af døren igen for der var julehygge i vuggestuen
Niklas Emil kiggede undrende på mig fordi jeg tog jakken af... Hallo mor hva laver du, ska vi ikke hjem?? ....
Det var rigtig hyggeligt at hygge med de andre selvom Niklas Emil lavede narrestreger - Han kastede med sakse efter de andre
Så måtte jeg jo lige skrue bissen på, men knægten var ret så ligeglad....
Så det har egentlig været en ganske hyggelig dag. Sidder nu i sofaen med julekalender kørende i baggrunden og kalenderlyset tændt (det er altid en kamp at få den brændt langt nok ned den første dag...)
Håber den 2. december blir lige så god som den 1.
Har I haft en god dag??

Anmeld