Celina hos fotografen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2009

JustAnotherName

Nr. 1, 3 og 4, hvor hun er flyvende..........sjov flyvetur, ser det ud til. Det er utroligt, som hun ligner Bianca mere og mere, hva'??

Hvad koster sådan en omgang foto's??

Puuha, jeg ved ikke helt hvor meget vi kommer til at bruge....

Men altså billederne hér har jeg fået med gratis. Og selve fotograferingen gav jeg heller ingenting for. Så det er kun de fremkaldelser vi laver, som kommer til at koste mig noget 

Tror vi skal have fremkaldet, og forstørret et par stykker til alm. ramme ...nok for et par hundrede kroner.
Og så laver vi et lærredsfoto (med 1 stort og 3 små billeder på), som skal rammes ind - det koster 1550 kr.

Knus....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2009

Ida.

Er heeeeelt ekset med det første billede! Og hvor er hun bare SKØN altså...måske vi snart skulle finde ud af at lave et træf igen?

/Ida

Anmeld

2. december 2009

JustAnotherName

Er heeeeelt ekset med det første billede! Og hvor er hun bare SKØN altså...måske vi snart skulle finde ud af at lave et træf igen?

/Ida

Vi vil RIGTIG GERNE ses med Jer igen, det er helt sikkert.
Det kunne være alletiders hvis vi snart kunne sætte en dato for et nyt møde.
Men måske det enten skal være MEGET SNART inden julen nærmer sig, eller også vente til det nye år. Da der tit er mange der har meget om ørerne i december måned....

Men det ved jeg ikke ?!? ....Altså jeg går jo hjemme på barsel endnu, så jeg er stadig rimlig fleksibel mht. planlægning af tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.