bamse fra helvede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Milka

jaja, pigerne har sådan en bamse som siger ord og synger sange hvis man trykker bestemte steder. 

bøtterne er ved at blive svære at lægge igen og jeg må nogengange tilbage til separat putning med den ene plantet foran fjernsynet. tror vi er ved at geare op til det næste tigerspring (synes lige det forrige er slut!). og så er der også flere tænder på vej, luca har to nye i undermunden og jeg mener nok at billes fortænder endelig er ved at bryde igennem.

nå, men her til aften var det særlig svært. jeg puttede dem samtidigt og rendte i pendulfart mellem tremmesengene for hhv. at trøste en grædende lilja og lægge en stående/hoppende luca ned. da der endelig er kommet ro på, og jeg er ved at liste ud af rummet, kommer jeg til selvfølgelig til at losse til den lede bamse som straks går i gang med DU SKAL KLAPPE HVIS DU ER I GODT HUMØR  nejnejnej ... så kunne jeg ellers starte forfra igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Vinker

Fnis, kan ikke lade være med at smågrine af dit bamse-sparkeri  Tør væde med du nu har lært at flytte den slags højt larmende legetøj fra passagegangen når det er sengetid for bøtterne... Håber du hurtigst fik aftenro igen

Vi har også mange tandproblemer her - Niklas Emil har lige fået sin 12. tand - Hvor mange tænder kan der være i sådan en lille mund ???

Anmeld

1. december 2009

Milka

Vinker skriver:

Fnis, kan ikke lade være med at smågrine af dit bamse-sparkeri  Tør væde med du nu har lært at flytte den slags højt larmende legetøj fra passagegangen når det er sengetid for bøtterne... Håber du hurtigst fik aftenro igen

Vi har også mange tandproblemer her - Niklas Emil har lige fået sin 12. tand - Hvor mange tænder kan der være i sådan en lille mund ???

skal love dig for at den tingest bliver lagt langt væk ved aftentide fra nu af!

Anmeld

1. december 2009

anna-jonas

Jeg kan lige se det for mig.................SATANS, tænkte du nok, og gav bamsen et ekstra spark.

Er den forresten god?? Altså gider Bøtterne den??

Anmeld

1. december 2009

Milka

Anna-jonas skriver:

Jeg kan lige se det for mig.................SATANS, tænkte du nok, og gav bamsen et ekstra spark.

Er den forresten god?? Altså gider Bøtterne den??

de er vilde med den. faktisk tror jeg de havde deres første 'skænderi' over den forleden som endte med at alle græd og bamsen sagde GIVMIGETKNUSGRØNHÅNDNÆSEDETKILDERKLAPPEKLAPPEKAGE i ét væk fordi luca havde lagt sig ovenpå den.

jeg, på den anden hånd, får spat af den!

Anmeld

1. december 2009

TbCp

Milka skriver:

de er vilde med den. faktisk tror jeg de havde deres første 'skænderi' over den forleden som endte med at alle græd og bamsen sagde GIVMIGETKNUSGRØNHÅNDNÆSEDETKILDERKLAPPEKLAPPEKAGE i ét væk fordi luca havde lagt sig ovenpå den.

OMG er det den der fischer price hund????

Den har Liva, ind imellem skal vi bare gå forbi så siger den noget/synger/nyser/griner.... Har lagt den op på hendes væresle kunne simeplthen klare at de 4 dagpleje unger skulle trykke på den HELE DAGEN!!!!

Anmeld

1. december 2009

Vingummien

Milka skriver:

Hehe, syntes den er sjov, men ligefrem går helt amok, ikke fedt. Haar selv overvejet at købe en til Emil, men er i tvivl om han er for gammel til den. I forhold til det der står af alder på den når man køber den

Anmeld

2. december 2009

Vinker

Milka skriver:

skal love dig for at den tingest bliver lagt langt væk ved aftentide fra nu af!

Jeg var også lige ved at rydde op efter Niklas Emil igår aftes da jeg ret voldsomt sparkede til hans xylofon - Heldigvis gav knægten ikke lyd fra sig der (han tog så revance i nat... Har slet ikke tal på hvor mange gange jeg har rendt opppe )

Anmeld

2. december 2009

Vinker

Milka skriver:

Hahaaaa tror da på det er en bamse fra helvede

Anmeld

2. december 2009

Ida.

Neeej hvor jeg kender det der med at komme til at sparke til det allermest larmende stykke legetøj på børneværelset på det allermest uheldige tidspunkt! Nøj hvor kan man få bandet og svovlet over sådan noget forpulet skrammel

/Ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.