Sp´eren har vist været over det hele :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. december 2009

iln

Ja, her har vi også haft besøg af Sp´eren i dag.

Silas vejer nu 7,2 kg. og måler 67 cm. Så han er en lang dreng til han kun er 3 mdr (på fredag), men hans forældre er jo også høje

Motorisk er han rigtig godt med. Er blevet super god til at ligge og gribe ud efter ting og så har han fået øje på sine hænder. De er savlet til konstant. Han står også fint på sine fødder med god vægtbæring (ja jeg har en søn, der ikke vil sidde og hygge-nygge. Han vil stå hele tiden). Og så er han blevet rigtig god til at holde hovedet, når han ligger på maven.

Socialt er han også rigtig godt med. Elsker at snakke med folk (man snakker til ham og han hviner tilbage i et yderst højt toneleje). Man kan holde lang tids øjenkontakt med ham også og Sp´eren kunne se, at hans syn er ved at være færdigudviklet.

Alt i alt skrev hun, at Silas faktisk er en mdr. forud for sin alder. Både i vægt og længde + motorisk og socialt. Så han burde faktisk være 4 mdr. Ved godt det er lidt blær, men jeg er dælme stolt at min lille dreng. Selvom jeg synes han bliver for hurtig stort. Er slet ikke mors lille baby mere. Han har taget de første skridt til at være selvstændig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Barbamama

ej hvor sejt!!! Ja jeg sad da også lige og tænkte:Hold da op kan han allerede alt det.... Det er dejligt

Anmeld

1. december 2009

anna-jonas

Skønt for jer....................kan godt forstå i er stolte af den lille fyr, som altså ikke er så lille endda.

MEtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.