Rigtig god 1 december

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Karo

Nu er vi offecielt gået ind i december måned så nu er det rigtigt jul. Derfor vil jeg gerne ønske jer alle en rigtig god 1 december

Hjemme hos os har vi valgt at Marcus hver dag får et bondegårdsdyr i hans sok, som en lille pakkekalender. Nu var jeg ikke hjemme imorges da han vågnede, men har hørt fra pålidelige kilder at han var mere intereseret i sokken end i gaven.

På lørdag er der julelørdag fra. 9-12 i vuggestuen hvor vi skal lave juledekorationer og julemanden kommer også et smut forbi. Så det bliver rigtigt hyggeligt. Da jeg sidder i forældre bestyrelsen dernede skal jeg lige ned fredag aften og hjælpe med at gøre klar til næste dag. Da jeg jo ikke rigtigt kan slæbt på så meget har Martin sagt at han vil tage med så han kan tage det tunde slæb.

Derudover har jeg tænkt mig at julebage i weekenden. Tror det bliver til brunkager og vanilliekranse, men nu må vi se når jeg kommer så langt.

Håber i andre også er kommet godt ind i december måned og også har fundet julehumøret frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Klitgaard

også glædelig 1 december til dig ,dejligt vi nu er kommet ind i julemåneden.

Her har vi også jule sokker Ida min store pige har selv valgt Weekend gaver . Oskar på to et halv fik en pixibog med jule sange skulle lige se i sokken en ekstra gang om der nu var en mere . Emilie på 6 er virkelig en pige der bare elsker alt ved jul, men hun blev syg igår og har mega feber og har også kastet op en enkelt gang .hun kunne slet ikke holde til selv at kigge i sokken hun fik en bog med opgaver i hun elsker sådan nogle bøger men den her har slet ikke været åben endnu . så hun har det virkelig ikke godt, hun har dog lige haft en op tur hvor hun sad op og så fjernsyn snakkede lidt og spsite en sodavands is . Håber hun kan holde sig oppe til at se jesus og josefine for det hun sådan glædet sig til ,men det har jeg nu også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.