I går sagde jeg farvel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Bubbi

... Til min bedste ven gennem 4 år.

Min lille hund Cookie

Hun blev syg fra den ene dag til den anden, selvom hun kun var 4 år, og efter en time, kunne vi se, at vi måtte afsted med hende.

Desværre kunne de ikke svare på hvad der var galt med hende, og alt det blod der kom ud.
De ville gerne indlægge hende, men der var ingen garanti for at hun ville klare den.

Så vi valgte at lade hende få fred og sove ind, med os ved hendes side.
Jeg ville ikke kunne byde hende alt det hun skulle igennem, for bare at få af vide at hun alligevel skulle aflives alligevel.

Det var det sværeste farvel jeg har prøvede, og holdt da op jeg har brugt mange tåre.

Nu går tiden med at hygge med den anden hund, og holde øje med hvordan han affinder sig med at være alene.

Cookie er nu i hunde himmelen og hviler i fred
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

frk andreasen

du får lige etherfra det trænger du vist til.

for et par år siden sagde jeg også farvel til vores hund som nåede at blive 18 menneskeår det var også utrolig hårdt..

knus tanja 24+2

Anmeld

1. december 2009

cille22

Vil bare lige give dig et kram

Knus

Anmeld

1. december 2009

mariamiss6

Årh Bubbi det må virkelig have været hårdt....
Jeg føler i hvert fald med dig og sender lidt din vej

Anmeld

1. december 2009

charlottekri

jeg ved helt sikkert hvordan du har det!! i onsdags løb vores hunde væk, og det var kun den ene der kom hjem igen. det viste sig så at han var blevet kørt ned af en bil nogle kilometer fra os onsdag aften, men vi fandt først ud af det fredag aften efter at have fundet en annonce i en avis, hvor der stod at der var en hund, der var blevet kørt ned i trafikken.

vi var inde og se ham ved dyrlægen i går, fordi han var blevet afleveret til dyrehospitalet af falck og så skulle vi ind og bekræfte at det var ham.

hele hans bagparti var knust, så vi tror at bilen har ramt ham der samt kæben var revet næsten af. han havde så et hul i hovedet, så vi tror at vedkommende der kørte ham ned har gjort en ende på hans lidelser.

dem der fandt ham fortalte at de havde set en bil holde udenfor deres hus i ca. 10 min onsdag aften, så det har helt sikkert været der det er sket. vedkommende er så dog bare kørt fra ham igen (KUJON)

Anmeld

1. december 2009

Heidi.

1. december 2009

Tvilling

har selv været der...

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

Kæmpe kram herfra...

Anmeld

1. december 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh nej,sidder da med tårer i øjnene over begge jeres historier...Hvor frygteligt for jer begge

Store trøstende knus herfra

Anmeld

1. december 2009

Bubbi

Mange tak alle sammen

Vi har i dag snakket om at med tiden, om vi skal have en ny vovse, til at lege med August, da han virker meget mut, og går og leder efter hende hele tiden..

Men lige nu, skal han bare have fred og ro, og en masse opmærksomhed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.