Jaja det er ikke en masse træls selvom det måske godt kunne lyde sådan på overskriften. 

Nånå, jeg er alene hjemme i denne uge fordi Henrik er på øvelse. Somom der ikke er mange ting nok i forvejen, så er det lige ovenpå en barnedåb, som man nok er rimelig træt efter.
Og så vil barnet selvfølgelig ikke sove når far ikke er hjemme...håber da godtnok ikke der kommer alt for mange øvelser i fremtiden.
Jeg ville lige støvsuge, for hold da op mand hvor det flyder med skidt og støv og en h.......s masse hundehår. Det er så nok rimelig besværligt, når man har sorte gulvtæpper... jaja jeg ved godt det er usmart, men det er heldigvis ikke mit eget køb.....det tager en krig at støvsuge 7 kvm sort gulvtæppe og så er det ikke særlig rent bagefter alligevel. Argh for pokker da.
Ja og så havde jeg selvfølgelig smidt Olivias tilsyneladende eneste velfungerende varme væk vanter væk. Det var nok ikke ret smart. Jeg har ledt overalt. OVERALT. Flere gange. Men de er bare pist forsvundet. Tænker de nok er glemt på kasernen i søndags til barnedåben.
Men men men...så fandt man dem lige. Under hynden i autostolen som barnet sidder på. Det er skisme da flot. Hvordan de overhovedet har fået sneget sig derned ved jeg ikke, men nu har jeg da i det mindste fundet dem.
Tænkte jeg lige ville dele min noget forvirrede dagligdag med jer...for der er ikke ret meget sjov i at gå rundt derhjemme og snakke med hund og baby. hehe Det blir til nogen noget udnerlige samtaler ihvertfald.
Jannie, som er ved at blive godt skør i hovedet