Græd hele aftenen i går.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. december 2009

Barbamama

Åh det bliver bare værre og værre..... Vi fik jo stjålet vores forlæder fra barnevognen i torsdags.... I går ringer min kæreste så til mig fra arbejdet og siger at hans (1år gamle) cykel er blevet stjålet. Han cykler på arbejde hver dag og mandag og onsdag går han til noget genoptræning med sit knæ og da han havde sat cyklen til genoptræning var den blevet stjålet.... For helvede.... Nå han kommer hjem om aftenen og ringer til sin far for at høre om han må låne hans cykel. Han har sådan en gammel en. Hans far kommer med den og siger så at vi bare lige selv skal sørge for en lås for det har han ikke. Så siger jeg at han bare kan tage den fra min cykel. Casper får nøglen til min lås og skal ud og hente den, men han kommer hurtigt ind igen og siger: Hvor er din cykel?...................... Ja..... Den var så OGSÅ blevet stjålet...... Så kunne jeg bare ikke mere....  Jeg græd hele aftenen. Det var bare for meget og jeg kan slet ikke forstå vi skal være så uheldige..... Jeg venter hele tiden på det næste dårlige der skal ske for os....  Jeg ved ikke engang hvornår den er blevet taget. Den har stået op af vores husmur og jeg registrerede godt nok den var væk en dag men jeg tænkte at Casper havde sat den ind i vores skur, men nej.... Og hvad værre er jeg kan bare ikke finde stel-nummeret til den..... ej altså.....gider bare ikke mere nu.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

anna-jonas

En ulykke kommer sjældent alene.....................men der plejer ikke at komme mere end 3 ulykker......................så mon ikke i har brugt jeres kvote??

Håber at i får erstattet alt det materielle....................det psykiske skal man nok selv stå for at reparere, desværre.

Knus Mette

Anmeld

1. december 2009

Ida.

Ej det er da også bare MEGA-uheldigt!!

Kæmpe  - det trænger du vist til!!

/Ida

Anmeld

1. december 2009

TbCp

FOR FILAN DA OGSÅ!!!!!

Nu må det da gå den anden vej for jer... skynd jeg at købe en lottokupon det må da være jeres tur til at vinde nu!

Anmeld

1. december 2009

Barbamama

idamaria83 skriver:

Ej det er da også bare MEGA-uheldigt!!

Kæmpe  - det trænger du vist til!!

/Ida

tak  min kæreste sad også bare og nussede mig hele aftenen.... Det er bare for træls lige nu altså...

Anmeld

1. december 2009

Barbamama

nej jeg håber heller ikke der kommer mere vores vej nu.... Ja det kan da godt være vi skulle købe en lottekupon eller et skrabelod.... Jeg valgte så at købe chokolade i dag. Det må man godt når humøret er lavt....

Anmeld

1. december 2009

msax

jeg tror også jeres uheldskvote er blevet brugt for denne gang.

Men nyd at det kun er materielle ting der er forsvundet for jer - for dem bør forsikringen dække.

Anmeld

1. december 2009

Milka

nej, hvor er i bare uheldige! 

håber chokoladen hjælper lidt på humøret 

Anmeld

2. december 2009

Barbamama

humøret har da heldigvis været bedre i dag.... Jeg har været ude og lede efter min cykel i 2 timer uden held men det der med at hugge cykler må være sportsgren i Årslev for jeg fandt 4 andre....

Anmeld

2. december 2009

Karo

Det er fandemer også for dårligt at folk ikke kan lade andres egendele være i fred

Mistede selv min cykel da den blev stjålet på nørrebrogade kl. 4 mens jeg var på apoteket sidste år.

Men nu må jeres uheld også snart slutte. Syndes snart i trænger til lidt vind i sejlene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.