Sp-besøg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. december 2009

anna-jonas

I dag kommer Sp'en, og skal besigtige Ida's spiseri. Det går faktisk meget bedre med det..................men hun er jo ikke startet op på rugbrød og andet mere fast føde. Vores problem lige pt. er at hun ikke kan finde ud af at drikke tynde væsker, som vand og mme af kop, ske, sprøjte eller flaske. Det ligger ligesom bare i munden................og så kan hun finde på at gurgle lidt med det..................men det ender altid med at blive fejlsynket eller ryge ud af mundvigen. Hmmmm................måske kan man få en speciel kop. Det er ved at være hårdt for mig, at følge med hendes væskebehov.....................for hun drikker kun hos mig. 2-3 gange om natten, og 5-6 gange i løbet af dagen. Kan mærke på hende, at det ikke altid går hurtigt nok...............så virre hun med hovedet, grynter og presser hovedet helt ind i brystet. Nogle gange slipper hun, og stikker i et afmægtigt skrig....................fordi hun er tørstig, og mælken ikke løber hurtigt nok.

Nå, men lad os nu se....................måske Sp har de vise sten.

God tirsdag til alle søde og skønne Ns'ere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Karo

Det vil da være rigtigt dejligt hvis hun lige ved hvad der skal til for at Ida får drukket noget mere. Det vil jeg da helt klart håber på.

Dejligt at hun spiser fint og ikke har de store problemer med indtagelse af føde.

Anmeld

1. december 2009

Barbamama

Anna-jonas skriver:

I dag kommer Sp'en, og skal besigtige Ida's spiseri. Det går faktisk meget bedre med det..................men hun er jo ikke startet op på rugbrød og andet mere fast føde. Vores problem lige pt. er at hun ikke kan finde ud af at drikke tynde væsker, som vand og mme af kop, ske, sprøjte eller flaske. Det ligger ligesom bare i munden................og så kan hun finde på at gurgle lidt med det..................men det ender altid med at blive fejlsynket eller ryge ud af mundvigen. Hmmmm................måske kan man få en speciel kop. Det er ved at være hårdt for mig, at følge med hendes væskebehov.....................for hun drikker kun hos mig. 2-3 gange om natten, og 5-6 gange i løbet af dagen. Kan mærke på hende, at det ikke altid går hurtigt nok...............så virre hun med hovedet, grynter og presser hovedet helt ind i brystet. Nogle gange slipper hun, og stikker i et afmægtigt skrig....................fordi hun er tørstig, og mælken ikke løber hurtigt nok.

nårh det lyder ikke sjovt..... hverken for dig eller for hende.... Jeg håber din sp kan hjælpe jer

Anmeld

1. december 2009

anna-jonas

Så, så man lige Mette blive glad...................

Sp'en synes virkelig at Ida har udviklet sig positivt siden sidste besøg, for en mdr. siden. Hun spiser MEGET bedre, og mere...............det med drikkeriet, havde hun ikke lige en løsning på. Men ville snakke med hendes kolleger, om de havde nogle fif.

Ida vejer 8200 g. og måler 69 cm........................hun er 9 mdr. idag.......

Glade hilsner MEtte

Anmeld

1. december 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Nåh lille pus da. Jeg håber sp eller ergo kan hjælpe med en kop til Ida-skat.

Men jeg er virkelig imponeret over at prinsessen er rykket så langt med sit spiseri. Det er da super flot.

Maluccas sp skulle ha´været kommet idag menllem 10.00 og 11.00 og kontrol vejet hende, samt lavet boel-test. Men vi har hverken set eller hørt fra hende. -Og når jeg ringer på hendes mobil nr. mislykkes opkaldet  Det der er mest øv er Malucca var helt firkantet i hovedet og opløt af gråd kl. 11.00 pga. træthed. Hun stod op allerede kl. 07.00 idag.

Nåh det var lige et sidespor, men glæder mig til at høre mere om jeres sp.-besøg.

Anmeld

1. december 2009

Ida.

Anna-jonas skriver:

Sp'en synes virkelig at Ida har udviklet sig positivt siden sidste besøg, for en mdr. siden. Hun spiser MEGET bedre, og mere...............det med drikkeriet, havde hun ikke lige en løsning på. Men ville snakke med hendes kolleger, om de havde nogle fif.

Ida vejer 8200 g. og måler 69 cm........................hun er 9 mdr. idag.......

Glade hilsner MEtte

Dejligt med noget positivt nyt om lille Ida!! Kan godt forstå, at det giver humøret et boost i den rigtige retning!

Mht det med væsken - er det mon smagen eller konsistensen hun står af overfor? Annika ville ikke tage sutteflaske, da hun var baby, men jeg havde ikke nok mælk til hende, så jeg gav hende erstatning i en sprøjte i hendes mundvig, mens hun suttede på brystet...måske var det en idé, hvis det er smagen?

Eller hvad med at prøve noget, der er lidt tykkere, hvis det er konsistensen - vælling f.eks.?

Ved ikke om I har prøvet noget af det, jeg foreslår jeg brainstormer bare

Ida

Anmeld

1. december 2009

Milka

sikke en glædelig nyhed, mette! måske er det svært at få øje på de små fremskridt når man står midt i en masse bøvl, så er det da dejligt der kommer én udefra som kan pege på dit og dat positivt 

og tillykke med ida i dag  stor pige!

Anmeld

1. december 2009

Karo

Anna-jonas skriver:

Glade hilsner MEtte

Nej hvor dejligt.

Det er altid dejligt når ens børn får ros

Anmeld

1. december 2009

Klitgaard

hvor er det godt at læse og tillykke til ida med de 9 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.