hosser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. december 2009

trolden

jeg har en familiebehandler som kommre hverdag, jeg er ved at være godt træt af hende, da jeg syntes at hun blander sig mere i familien en hvad gør er.. kan jeg uden at gøre noget forkert fortælle min meninge?? jeg syntes ikke at behovet hver dag er det.... jeg har fået at vide at jeg skal på familieværkesteder engang i fremtidne hvis vi ikke nå at behandle det færdig... og er der en grænse på behandlingen af familien

jeg står og skal have ny sagsbehandler, og hende behandleren sige at den nye sagsbehandler ikke har noget at skulle have sagt om sagen altså hvis hun mener mere eller mindre hjælp så er det bare synd for det bliver som den gamle har bestem er det rigtig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

karina1980

umiddelbart ville jeg sige nej, den nye sagsbehandler har jo nøjagtigt ligeså meget at skulle have sagt som den gamle.

men selvfølgelig har du ret til at fortælle hende hvad du mener og det mener jeg også du bør gøre

Anmeld

1. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Med fare for at lyde ufølsom, hvilket bestemt ikke er min mening - kunne det være at de ting hun siger / gør som irriterer dig i virkeligheden er de ting hun prøver at få dig til at indse og arbejde med?

Det lyder nemlig ret alvorligt med familiebehandler / familieværsted osv. så mon ikke du skal takke ja til al den hjælp du kan få, om ikke andet så for dit barn skyld? Tit er man jo ikke helt så bevidst om de problematikker man har før man har arbejdet med dem Men jeg synes sagtens du kan sige til hende at du føler dig lidt "klemt" når hun er der.

Uanset hvad så held og lykke med det hele!

Mvh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.