blødning i graviditen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

Mca<3

frk andreasen skriver:

hej igen

resserve lægen snakkede ikke om at hun ville lave nogen gu på mig. det lød fredelig sagde hun også. når jeg var stoppet med at bløde med det samme. og mine plukveer ikke var regelmæssige  

men hun ville lige høre min læge om der var noget og sige til det med det brune udflåd der kom hele tiden. det ville jeg få svar sammen med urin prøven i morgen hvor der var nogen bakterier i..

hørte lige bettemandens hjertelyd og hans puls var på 150 så det var så fint elsker den lyd

Super dejligt der ikke var noget galt og jo det er bestemt en dejlig dejlig  lyd   Så kan du slappe af og bare glæde dig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

frk andreasen

Mammi ,,, skriver:

Super dejligt der ikke var noget galt og jo det er bestemt en dejlig dejlig  lyd   Så kan du slappe af og bare glæde dig ..

ja håber det så var den sidste gang jeg bløder inden tegnblødningen til den tid

knus

Anmeld

1. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

frk andreasen skriver:

har været til lægen i dag, hun vil ikke lave en undersøgelse på mig. hun siger det lyder meget fredelig når det kun var engang det fyldte mine trusser og det stoppede derefter den her gang..hørte bettemandens hjerte lyd og hun tog hans puls. alt var så fint sagde hun.

okay, da jeg blødte første gang blev jeg hentet i anbulance, fik lagt drop, og lagt på operations bordet i tilfælde af at han sku ud med kejsersnit, hvis moderkagen havde løsnet sig og jeg var indlagt i 3 dage. og det er selvom det kun var min trusse der var blod i. anden gang sku jeg komme og fik kørt en kurve og blev mærket indvendig og scannet, jeg er blevet gennem undersøgt hver gang. på OUH. og hvis der sker noget igen siger de at jeg skal komme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.