Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan også fint stadig være rester, jeg blødte i 6 uger, men der var nogle dage indimellem hvor jeg ikke gjorde
Jeg blødte kun to dage efter mit kejsersnit - så kom der en ordentlig omgang ca 10 dage senere, og fra hun var en måned eller lidt over, har jeg haft regelmæssig menstruation. Kender nogen der fik deres mens hurtigt efter og kender nogen hvor det først kom efter de holdt op med at amme - det vist meget forskelligt, men de fleste får nok ikke så hurtigt.
Elias"s mor skriver: det er slet ikk som jeg bløt efter jeg hade født , det er som da jeg hade mens , syns bare det hurdig det kommer og så ammer jeg
det er slet ikk som jeg bløt efter jeg hade født , det er som da jeg hade mens , syns bare det hurdig det kommer og så ammer jeg
Jeg ammer også stadig, og har haft min mens efter jeg stoppede med at bløde :-)
Sussie&Lilje skriver: Jeg ammer også stadig, og har haft min mens efter jeg stoppede med at bløde :-)
Elias"s mor skriver: syns bare det vildt hurdig
syns bare det vildt hurdig
Ja, men dejligt du måske kan få det regelmæssigt allerede nu så der kommer styr på det
for mit kommer regelmæssigt efter jeg nu har haft den første omgang!
Er dine smerter efter fødslen ellers taget lidt af?
Sussie&Lilje skriver: Ja, men dejligt du måske kan få det regelmæssigt allerede nu så der kommer styr på det for mit kommer regelmæssigt efter jeg nu har haft den første omgang! Er dine smerter efter fødslen ellers taget lidt af?
Elias"s mor skriver: jeg har ikk som sådan ondt, men hvis jeg står op for længe knækker jeg sammen mit bækken kan ikk holde til det
jeg har ikk som sådan ondt, men hvis jeg står op for længe knækker jeg sammen mit bækken kan ikk holde til det
Nej det kan godt være lidt hårdt i noget tid, Lilje bliver 4 måneder nu her, og det er først nu jeg er begyndt at have mindre ondt i ryggen/lænden :-)
Sussie&Lilje skriver: Nej det kan godt være lidt hårdt i noget tid, Lilje bliver 4 måneder nu her, og det er først nu jeg er begyndt at have mindre ondt i ryggen/lænden :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128