kan det passe? mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
jeg stoppede med og bløde for nogle dage siden og så igår begyndt jeg virkelig igen som om det er min mens, min søn er en mående idag , kan det virkelig allerrede være min mens??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Ox.

Det kan også fint stadig være rester, jeg blødte i 6 uger, men der var nogle dage indimellem hvor jeg ikke gjorde

Anmeld

30. november 2009

moller84

Jeg blødte kun to dage efter mit kejsersnit - så kom der en ordentlig omgang ca 10 dage senere, og fra hun var en måned eller lidt over, har jeg haft regelmæssig menstruation. Kender nogen der fik deres mens hurtigt efter og kender nogen hvor det først kom efter de holdt op med at amme - det vist meget forskelligt, men de fleste får nok ikke så hurtigt.

Anmeld

30. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

det er slet ikk som jeg bløt efter jeg hade født , det er som da jeg hade mens , syns bare det hurdig det kommer og så ammer jeg

Anmeld

30. november 2009

Ox.

Elias"s mor skriver:

det er slet ikk som jeg bløt efter jeg hade født , det er som da jeg hade mens , syns bare det hurdig det kommer og så ammer jeg

Jeg ammer også stadig, og har haft min mens efter jeg stoppede med at bløde :-)

Anmeld

30. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Sussie&Lilje skriver:

Jeg ammer også stadig, og har haft min mens efter jeg stoppede med at bløde :-)

syns bare det vildt hurdig

Anmeld

30. november 2009

Ox.

Elias"s mor skriver:

syns bare det vildt hurdig

Ja, men dejligt du måske kan få det regelmæssigt allerede nu så der kommer styr på det

for mit kommer regelmæssigt efter jeg nu har haft den første omgang!

Er dine smerter efter fødslen ellers taget lidt af?

Anmeld

30. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Sussie&Lilje skriver:

Ja, men dejligt du måske kan få det regelmæssigt allerede nu så der kommer styr på det

for mit kommer regelmæssigt efter jeg nu har haft den første omgang!

Er dine smerter efter fødslen ellers taget lidt af?

jeg har ikk som sådan ondt, men hvis jeg står op for længe knækker jeg sammen mit bækken kan ikk holde til det

Anmeld

30. november 2009

Ox.

Elias"s mor skriver:

jeg har ikk som sådan ondt, men hvis jeg står op for længe knækker jeg sammen mit bækken kan ikk holde til det

Nej det kan godt være lidt hårdt i noget tid, Lilje bliver 4 måneder nu her, og det er først nu jeg er begyndt at have mindre ondt i ryggen/lænden :-)

Anmeld

30. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Sussie&Lilje skriver:

Nej det kan godt være lidt hårdt i noget tid, Lilje bliver 4 måneder nu her, og det er først nu jeg er begyndt at have mindre ondt i ryggen/lænden :-)

men ellers har jeg ikk ondt det kun mit bækken der driller lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.