Røveri lige uden for min opgang :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Ayasmor

Hvor er det skræmmende når det kommer så tæt på...!!!

Banken der er tale om på udbyhøjvej ved ligger LIGE ved siden af min opgang (max. 15 meter)

Og alligevel opfangede jeg slet ingenting. Sad derimod og drak kaffe med min far på det tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Ayasmor

Ayasmor skriver:

Banken der er tale om på udbyhøjvej ved ligger LIGE ved siden af min opgang (max. 15 meter)

Og alligevel opfangede jeg slet ingenting. Sad derimod og drak kaffe med min far på det tidspunkt

og her kommer linket så

http://ekstrabladet.dk/112/article1246304.ece

Anmeld

30. november 2009

Mutti2

Ayasmor skriver:

PUHA Sara.... Jeg synes godt nok der sker alt for meget der hos jer... først alt det med barnevognene... og nu det her

Jeg stemmer stadig for at i skal flytte til Thisted, op til os!!!

Pas nu godt på jer selv derovre

KÆMPE KNUS OG KYS P. og MV

Anmeld

30. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor væmmeligt! Det lyder som et ret grimt røveri! Godt at I sad og hyggede jer indendørs

Knus

Rosa

Anmeld

30. november 2009

Ayasmor

Milla-Victoria's mor skriver:

PUHA Sara.... Jeg synes godt nok der sker alt for meget der hos jer... først alt det med barnevognene... og nu det her

Jeg stemmer stadig for at i skal flytte til Thisted, op til os!!!

Pas nu godt på jer selv derovre

KÆMPE KNUS OG KYS P. og MV

Ja det er åbenbart en bølleby jeg bor i.. For ikke at nævne at det også var på denne vej at 6 unge drenge på 3 scootere fyrede en flaske efter mig mens jeg var gravid, som heldigvis ikke ramte maven... Meen thisted er lidt for langt væk.. Vi kan gå på kompromis.. Du og Milla-Victoria flytter til Randers hos os, og så finder vi noget i et andet område..

Anmeld

30. november 2009

Ayasmor

Rosa skriver:

Hvor væmmeligt! Det lyder som et ret grimt røveri! Godt at I sad og hyggede jer indendørs

Knus

Rosa

Ja rigtig meget.. Er også ret glad for det.. undrer mig bare over at jeg ikke har bemærket noget, da det var lige på det tidspunkt min far tog herfra, og jeg stod og kiggede ud af vinduet.. hmm.. Men er også ret glad for at jeg var indendørs

Anmeld

30. november 2009

Mutti2

Ayasmor skriver:

Ja det er åbenbart en bølleby jeg bor i.. For ikke at nævne at det også var på denne vej at 6 unge drenge på 3 scootere fyrede en flaske efter mig mens jeg var gravid, som heldigvis ikke ramte maven... Meen thisted er lidt for langt væk.. Vi kan gå på kompromis.. Du og Milla-Victoria flytter til Randers hos os, og så finder vi noget i et andet område..

Hahaha.... ej det er da ikke et ordentligt og fair kompromi

Nåeh ja, det er da rigtigt.... synes helt klart i skal flytte herop. Så kommer vi jo også i klasse sammen

Du har jo også nogle venner heroppe ud over os... Der er da slet ingen tvivl om at det skal være Thisted

Anmeld

30. november 2009

Ayasmor

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahaha.... ej det er da ikke et ordentligt og fair kompromi

Nåeh ja, det er da rigtigt.... synes helt klart i skal flytte herop. Så kommer vi jo også i klasse sammen

Du har jo også nogle venner heroppe ud over os... Der er da slet ingen tvivl om at det skal være Thisted

synes det er et helt fair kompromis Hmm.. hvad så hvis vi laver en 7-7 ordning.. så flytter vi bare lidt frem og tilbage... hehe

Anmeld

30. november 2009

Vial

Det minder mig om i sidste uge.

Jeg bor et pænt sted i stueetagen i en villa. Har soveværelse ud mod en lukket gårdhave. Vågnede kl halv fem ved en masse trampen ude i gården. Nogle råbte: LÆG DIG NED NU! En anden skreg op.

I mens lå jeg i min pyjamas under 2 m fra stedet. Føltes meget uvirkeligt. Da en politiradio pludselig skrattede og der blev givet en melding om, at mistænkte var anholdt, så kunne ånde lettet op.

Politihunde fik afsøgt gården. Min egen hund var lige så forelsket i de hunde, som jeg var i de seje politimænd som fik anholdt grimt tyveknægt

Han var brudt ind hos urmager/guldsmed oppe på hjørnet..

Anmeld

30. november 2009

Mutti2

Ayasmor skriver:

synes det er et helt fair kompromis Hmm.. hvad så hvis vi laver en 7-7 ordning.. så flytter vi bare lidt frem og tilbage... hehe

HAHAHAHA...... Ahhh... det bliver måske nok lidt dyrt i længden

Går det ellers godt smukke??

Jeg savner jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.