Snik snak herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

215 visninger
0 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Klitgaard

Har godt nok ikke været ret meget herinde det sidste stykke tid ,men min tid har været fyldt op med arbejde,møder , familie fødselsdage , forberedelser til friskolens julemarked og en masse andrer ting. har læst de fleste af jeres indlæg har bare ikke lige fået skrevet nogle kommentarer,men nu håber jeg da jeg får lidt tid her på siden igen.

Emilie er syg igen ,hun havde ellers en tur for en måneds tid siden hvor også oskar og ida blev syge. her til morgen var hun varm og havde hovedpine ,kennet blev så hjemme ,men kørte så på job da jeg kom hjem . Hertil aften har hun været brand varm og helt rød i hovedet har bare ligget muse stille på sofaen og ville hverken have vådt eller tørt .og så har hun været helt græde færdig når Oskar snakkede til hende eller rørte ved hende det kunne hun slet ikke klare.Fik hende til at drikke lidt saftevand her inden hun skulle i seng og en pamol ,men tror nu feberen er lidt på vej ned hun svedte ihvertfald helt vild . i morgen bliver jeg hjemme hos hende og kennet har fri onsdag og tordag så håber jeg hun er frisk igen.

Mine børn glæder sig til i morgen for så er vi kommet til december så hyggeligt,mon ikke også nissen kommer på besøg i nat sokkerne er ihvertfald klar.

Håber i alle har det godt

Mange hilsner fra Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.