13 mdr og er begyndt, at rejse sig op i sengen????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.920 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2009

qp

Nu er han pludselig begyndt, at synes det er vildt sjovt at rejse sig op igen og igen når jeg har lagt ham ned i sengen for, at sove.

Det har aldrig før været et problem da han bare har lagt sig til, at sove når jeg har lagt ham ned.

Hver gang jeg lægger ham ned griner han og rejser sig op igen - enten i siddestilling eller stiller han sig op.... og sådan fortsætter, det - han tror det er en leg vi har sammen.

Hvad skal jeg gøre? Andre med lignende erfaringer/ gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Kloster

qp skriver:

Nu er han pludselig begyndt, at synes det er vildt sjovt at rejse sig op igen og igen når jeg har lagt ham ned i sengen for, at sove.

Det har aldrig før været et problem da han bare har lagt sig til, at sove når jeg har lagt ham ned.

Hver gang jeg lægger ham ned griner han og rejser sig op igen - enten i siddestilling eller stiller han sig op.... og sådan fortsætter, det - han tror det er en leg vi har sammen.

Hvad skal jeg gøre? Andre med lignende erfaringer/ gode råd?

Hej.

Lade ham tåge lidt rundt i sengen, når du har lagt ham der. Han skal nok falde i søvn. Hvem siger man abselut skal ligge sig, når man kommer i seng  Men det er vigtigt at det ER sengetid og at han er der for at sove.... Bare min mening.

Kloster

-hvis børn var 15-17 mdr da de altså selv kravlede ud af tremmesengen...

Anmeld

30. november 2009

malou

ihhhh hihi... det er SÅÅÅÅ sødt... Victor har gjort det meget længe... 3 md næsten tror jeg... lige så snart han lærte at rejse sig selv ved sofabordet , har han også rejst sig i sin seng. Han er endda begyndt at kyyyyylllle sutterne ud gennem døren og ud på gangen... bandit. Jeg har sådan en kamera babyalarm... og holder derfor øje med ham uden han ved det. Nogle gange må jeg derind igen og putte ham eeen gang til men de fleste gange sætter han sig ned på rumpen og nuldre den anden sut han har... og tilsidst ved han godt jeg ikke kommer og så sover han... det skal lige siges at han altså ikke græder (så var jeg der med det samme... hehe)

tror bare du skal ignorere det sådan med måde

knus malou

Anmeld

30. november 2009

Mira0911

malou skriver:

ihhhh hihi... det er SÅÅÅÅ sødt... Victor har gjort det meget længe... 3 md næsten tror jeg... lige så snart han lærte at rejse sig selv ved sofabordet , har han også rejst sig i sin seng. Han er endda begyndt at kyyyyylllle sutterne ud gennem døren og ud på gangen... bandit. Jeg har sådan en kamera babyalarm... og holder derfor øje med ham uden han ved det. Nogle gange må jeg derind igen og putte ham eeen gang til men de fleste gange sætter han sig ned på rumpen og nuldre den anden sut han har... og tilsidst ved han godt jeg ikke kommer og så sover han... det skal lige siges at han altså ikke græder (så var jeg der med det samme... hehe)

tror bare du skal ignorere det sådan med måde

knus malou

Julie er 10 mdr i næste uge, og hun gør nøjagtig det samme... Sutterne og bamserne, kaster hun ud i stuen...

Anmeld

30. november 2009

NaFe

Uha kedner det aaaaaaaalt for godt. Min datter er snart 11 måneder, og har stået op i sin seng siden hun var 8 måneder. I starten blev jeg ved med a lægge hende ned igen igen og igen..men efter 100 gange så gider man altså bare ik det mere. Så nu går jeg ud når hun er puttet, og ås må hun stå der i sengen...Og kommer jeg i´nd og siger hun skal lægge sig, ja så griner hun bare og syntes det vildt sjovt. Så jeg lader hende bare stå... og til sidst bliver hun træt eller græder og så kan jeg så lægge hende ned... Men damn vor er det belastende når de finder ud af de kan det der... Ihhh

Anmeld

30. november 2009

qp

Thanx folkens.... tror bare jeg vil lade ham stå indtil han enten begynder at græde pga træthed så jeg kan lægge ham ned eller til han selv lægger sig med

Ja her ryger alt ned, billeder af væggen, bamser og sutter... hehe

Kh qp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.