shh - Mille skal være storesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. november 2009

msax

Vi tog testen her til morgen - og den er god nok... Mille skal være storesøster.

Der er ikke nogen der ved det endnu, men jeg måtte fortælle det til nogen og det blev altså jer dejlige tøser.

Planer er at bedsteforældrene skal have det af vide i julegave. Der vil jeg så være ca. 8 uger henne.

Det er så vildt - jeg SMILER over hele krydderen - fra øre til øre . Er bare så glad.

Men det er endnu heller ikke helt gået op for mig at vi skal have en lille guldklump mere og vores familie bliver et medlem rigere. Men mon ikk det kommer når maven begynder at titte frem, eller ved den 12 ugers scanning.

MEN jeg skal have et barn mere - tror nærmest jeg er lykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Klumpe-dumpe

STORT TILLYKKE TIL MILLE MED DEN NYE TITEL SOM:

STORESØSTER.

Anmeld

30. november 2009

Milka

ååårh tillykke!! 

Anmeld

30. november 2009

TbCp

msax skriver:

Vi tog testen her til morgen - og den er god nok... Mille skal være storesøster.

Der er ikke nogen der ved det endnu, men jeg måtte fortælle det til nogen og det blev altså jer dejlige tøser.

Planer er at bedsteforældrene skal have det af vide i julegave. Der vil jeg så være ca. 8 uger henne.

Det er så vildt - jeg SMILER over hele krydderen - fra øre til øre . Er bare så glad.

Men det er endnu heller ikke helt gået op for mig at vi skal have en lille guldklump mere og vores familie bliver et medlem rigere. Men mon ikk det kommer når maven begynder at titte frem, eller ved den 12 ugers scanning.

MEN jeg skal have et barn mere - tror nærmest jeg er lykkelig

WOW!!! stort tillykke!!!!

Anmeld

30. november 2009

Klitgaard

Tillykke tillykke

Anmeld

30. november 2009

msax

Tak tøser - det er nu dejligt at kunne fortælle det til nogen uden at hele ens verden ved det.

Og sådan en hemmelighed jeg har svært ved at holde på - satser på at have "lækket" den her tager toppe at fortællelysten

Anmeld

30. november 2009

Vinker

Jaaaaaah hvor fantastisk - STORT STORT TILLYKKE  kan godt forstå du er vildt glad - Det er jeg også meget på jeres vejne

Anmeld

30. november 2009

susan82

Tillykke

Anmeld

30. november 2009

anna-jonas

Stort tillykke.............sikke et spændende år 2010 bliver....

Anmeld

30. november 2009

JustAnotherName

T i l l y k k e    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.