Må bede om hjælp.. Svært !.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Mini-Marley

Hejsa Derude..

Er en pige på 23år..
Mm, jeg skriver her da jeg virkelig har brug for lidt hjælp, tror jeg..

Jeg ved ikke helt præcist hvor meget man skal skrive ned, eller komme ud med..
Man vil ikke skrive for meget, men heller ikke mangle noget..
Men, er nok ikke den eneste som har haft det sådan..

Sådan kort fortalt, så mm har jeg ikke rigtig haft nogle kvinder i mit liv..
Ingen mor, osv bare en far, og så egentlig delvist opdraget af mænd sådan-
På opholdsted mm..

Siger ikke jeg er som en mand osv slet slet ikke, er meget femi osv..
Som vi kvinder nu er, nogle mer' end andre osv..
(Plads til alle ikke)
Men det jeg egentlig vil frem til, og ber' hjælp til er nok, de ting som kvinder egentlig ved bedst om.. Mener, hvordan reagere kroppen på det osv..
F.eks mensen dengang altså, troede jo jeg skulle dø, da ingen havde fortalt mig om det.. Bien og blomsten osv ect.. Tror i kan følge mig..!

Og ja, hvordan reagere kroppen når man blir' gravid, ved det forskelligt fra kvinde til kvinde, men måske nogle basiske ting..
Hvad kan man gøre for at ja, fremskride graviditeten
(Da vi meget gerne vil ha en lille familie)..

Mm, hvornår ved man at, nu tjekker man om den er positiv eller negativ..
Er altid nervøs, når man ønsker noget så inderligt, og der altid kun har været problemer..
Undskylder min roman, men håber da nogle kunne forstå det..
Ellers Rigtig go' aften til jer allesammen derude i stuerne, og jeres familier..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

LRJ

Kvalme er et godt tegn på at du er gravid, og ømme bryster, og ved mig var det os fordi jeg begyndte at blive meget træt at jeg fandt ud at jeg var gravid.

Men Held og Lykke med familieforøgelsen

Anmeld

30. november 2009

mor_sabina

Mini-Marley skriver:

Hejsa Derude..

Er en pige på 23år..

På opholdsted mm..

(Plads til alle ikke)
Men det jeg egentlig vil frem til, og ber' hjælp til er nok, de ting som kvinder egentlig ved bedst om.. Mener, hvordan reagere kroppen på det osv..
F.eks mensen dengang altså, troede jo jeg skulle dø, da ingen havde fortalt mig om det.. Bien og blomsten osv ect.. Tror i kan følge mig..!

Og ja, hvordan reagere kroppen når man blir' gravid, ved det forskelligt fra kvinde til kvinde, men måske nogle basiske ting..

Er altid nervøs, når man ønsker noget så inderligt, og der altid kun har været problemer..
Ellers Rigtig go' aften til jer allesammen derude i stuerne, og jeres familier..

Det må ikke være nemt ikke at have haft nogen kvindelig rollemodel at spejle sig i, kan godt forstå at du spørger. Men Sådan helt generelt, for ja det er selvfølgelig meget indviduelt, så starter det ofte med ømme bryster og udebleven menstraution.

Jeg håber du får dit højeste ønske opfyldt her til jul

Anmeld

30. november 2009

hc=k

Mini-Marley skriver:

Hejsa Derude..

Er en pige på 23år..

På opholdsted mm..

(Plads til alle ikke)

Jamen udebleven mens, oppustethed, træthed, kvalme, træng til alt mulig underligt, ømme bryster, følelsen af at ens bukser pludselig strammer de steder de ikke plejer, ubehag når man ligger på maven, svimmelhed, halsbrand, sure opstød, humørsvingninger osv. ja der er mange flere og ikke 2 graviditeter er ens. Slå det evt. op på google.

Jeg håber da det bedste for jer og husk nu lige på at det for de fleste kviner kommer helt aturligt at blive mor, lige meget om vi har haft en mor selv eller ej.

Anmeld

30. november 2009

Mumto3

Når du burde få din menstration og den ikke kommer, så er det et godt tidspunkt at tage en graviditetstest på (hvis det er det du spørger om?).

Det er ca. midtvejs mellem to mens man kan befrugte ægget, og så skal det lige have tid til at sætte sig fast. Når det er gjort, så finder kroppen selv ud af at du ikke skal have menstration, og det er dermed det første tegn på graviditet.

-og så vil jeg ellers sige: hvad med en tur på biblioteket og låne en bog om graviditet, sådan bare for lige at læse lidt om det...

Anmeld

1. december 2009

Filuka

Herinde på baby.dk kan du foroven klikke dig ind på fanen der hedder "artikler". I højre side er der nogle forskellige links til brugbar viden om, hvordan man bliver gravid, hvilke symptomer man har når man er blevet gravid osv. krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.