Arp hos 2-årig?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.571 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Mutti2

Hejsa

Har lige et ?. Min datter er 2 år. Hun har endnu ikke særligt meget hår på hovedet. Hendes hår vokser som en "svensker-frisure". Ikke særligt meget hår på toppen, men meget langs nakken!!

Hun har noget der minder om arp i hovedbunden. Det bliver tykkere og tykkere. Jeg ved ikke om det evt. kan være grund til at hun ikke hår så meget hår på toppen!!

Men kan det være arp, eller har i hørt om andre ting?? Er der nogle der har prøvet det??

Det er ikke som skæl, og det skæller ikke af!!

Det er nærmest et tykt lag af døde husceller!!

Håber der er nogle der har nogle gode råde. Har tænkt mig at gnide hendes hovedbund ind i baby olie natten over !!

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Anja

Lyder helt klart som arp !!

Det skal se at få det væk, for det lægger en skal over hovedbunden så håret ikke kan vokse og det skulle efter sigende også være ubehageligt og klø.

Apoteket har en shampoo, der hedder Sascha, den er super god til at tage det.

Vores den store havde det også meget og ja, helt frem mod 2 års alderen kæmpede vi med det, men det stoppede da vi brugte shampooen.

Pøj pøj med det.

Anmeld

30. november 2009

Susan1978

jeg har faktisk lige i dag opdaget at min søn på snart 2½ har en god stor klat arp også..

og vi har før også haft super erfaring med sasha shampooen.. så det skal vi lige igang med igen.

Anmeld

30. november 2009

qp

Jamen jeg tror du har gættet det selv, nemlig arp :-)

Min søn har haft arp 2 gange og jeg stemmer da klart på olie over nat og en tættekam om morgene imens de små sidder i en højstol og ser tegnefilm....

Men ville lige markere: olie og tættekam

Anmeld

30. november 2009

Muffinmus

enig, det er derfor dit barns hår vokser så dårligt...det bør fjernes hurtigst muligt da det ikke er godt for hverken hud eller barn:9

Og ja, giv hende olie i håret og lad det sidde i et par timer og brug så en fin kam, det atger det med det samme og så kan du være heldig det ikke kommer igen

Anmeld

30. november 2009

Mira0911

Kan varmt anbefale Sasha Shampooen! Den havde rigtig god effekt her - Ikke sikkert den har det hos jer, den er værd at prøve synes jeg... Og den koster under 50 kr...

Anmeld

30. november 2009

Ina33

JA mon ikke det er arp. Det er heldigvis helt harmløst.

Begge mine børn har døjet meget med arp, og den mindste gør det stadig (snart 4 år). Jeg plejer at gnide det ind i olie, og redde arpen ud med en tættekam. De hader det! Men det skal jo gøres.

Jeg gad nu godt jeg havde hørt om det der Sascha shampoo, for det lyder da noget nemmere.

Louise

Anmeld

30. november 2009

Mira0911

Loppe skriver:

JA mon ikke det er arp. Det er heldigvis helt harmløst.

Begge mine børn har døjet meget med arp, og den mindste gør det stadig (snart 4 år). Jeg plejer at gnide det ind i olie, og redde arpen ud med en tættekam. De hader det! Men det skal jo gøres.

Jeg gad nu godt jeg havde hørt om det der Sascha shampoo, for det lyder da noget nemmere.

Louise

Min datter fik en behandling med Sasha shampoo'en i sidste uge, hun havde et ordentlig lag arp og det var begyndt at lugte, og jeg fik det hele væk på en vask... Så det virker fint her....

Kan varmt anbefale det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.