plætblødningen/tegnblødningen i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.674 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. november 2009

H+S Skjolgborg.

Ja så har jeg haft hvid/gul/klar udflåd i en tid og i dag fik jeg så hvid/klart med rød i og i et bind rød ca 2 krs blød.
Håber det snart er nu så..For det gør så ondt især i mit højre riben stort set heletiden er bare iii..

Knus fra henriette 37+0.

Jeg håber jeg føder inden for de næste dage her men tro desværre ikke det sker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

sender lige lidt vestøv afsted til dig!

Anmeld

30. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

uhh hvor spændende, har selv haft det i dag også, er dog kun 30 uger henne, så det må gerne vente lidt, men "sjovt" nok har jeg også VILDT ondt i min højre ribben.. det er slet ikke til at holde ud og det er svært at sove..

sender dig en masse veestøv **********************

Anmeld

30. november 2009

H+S Skjolgborg.

Caroline86 skriver:

sender lige lidt vestøv afsted til dig!

Takker men der stå jo på nette har jeg lige læst af tegnblødningen kan man have eller få fra 37+0 til 42+0..Håber dog ikke jeg skal gå til 42+0 før jeg føder håber meget på den uge her max næste.. inden den 14 dec..

Nu må vi se..

Mvh Henriette 37+0

Anmeld

30. november 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

uhh hvor spændende, har selv haft det i dag også, er dog kun 30 uger henne, så det må gerne vente lidt, men "sjovt" nok har jeg også VILDT ondt i min højre ribben.. det er slet ikke til at holde ud og det er svært at sove..

sender dig en masse veestøv **********************

UHAAA det er da for tidligt.Håber du lige er bleve tjekke i dag så..

Man skal jo helst ikke have den tegnblødningen mellem 37+0 og 42+0 skriver og siger jdm,erne..

Ja det med riben gør bare mega ondt.....

Mvh henriette 37+0

Anmeld

30. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette.S.J. skriver:

UHAAA det er da for tidligt.Håber du lige er bleve tjekke i dag så..

Man skal jo helst ikke have den tegnblødningen mellem 37+0 og 42+0 skriver og siger jdm,erne..

Ja det med riben gør bare mega ondt.....

Mvh henriette 37+0

ja er blevet tjekket grundigt idag, var indlagt med blødning (dog mere end denne gang) for 3 uger siden, de ved ikke hva det er, men denne gang kom det ligesom tegnblødning, som du beskriver med udflåd og en smugle blod, men er ikke åbnet mig, så nu er det bare at se tiden an.. han driller mig den lille mand..

håber du får lov at føde en af dagene så du slipper for at have ondt.. og spændingen er vel heller ikke til at holde til efterhånden..

Anmeld

30. november 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

ja er blevet tjekket grundigt idag, var indlagt med blødning (dog mere end denne gang) for 3 uger siden, de ved ikke hva det er, men denne gang kom det ligesom tegnblødning, som du beskriver med udflåd og en smugle blod, men er ikke åbnet mig, så nu er det bare at se tiden an.. han driller mig den lille mand..

håber du får lov at føde en af dagene så du slipper for at have ondt.. og spændingen er vel heller ikke til at holde til efterhånden..

Nåå oki pyhaaa.. jeg blød jo i uge 8-16 og 33/34 med min datter uden det var nået dog i uge 33/34 var jeg så 2 finger åben men bløde kun i 3-4 døgn småt men måtte ingen ting jo gå små tur og hvile i 5 uger. Den dag jeg så skulle føde 40+1 kl:5 om morgen bløde jeg og med et styrt bløde jegnej jeg var bange kl: 7 på sygehuse og kl:9-10 hos svigermor/min datters farmor.. og hjem og hvil og vågne op kkl:14,55 med veer med 15 min i mellem ca også mindre og mindre mine to jdm kom ud kl:17  og kl:21,56 press veer kl:22,06 var hun født...

med min søn da jeg var 38+1. Der gik vand bare kl:6,57 veer kl: 8 på sygehuse kl:9 og presseveer kl:15,15 og han var så første ude kl:16,29

Så man kan rolig sig jeg er spændt hvordan her 3 gang går anden det driller men det siger de kloge også det gør 3 gang..

Håber han snart kommer ud...For ja det er ikke rart det skal gøre så ondt i riben og hved..

Håber din baby lige blever derind nogle uger inu bare til 36-37..

Mvh Henriette 37+0

Anmeld

30. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette.S.J. skriver:

Nåå oki pyhaaa.. jeg blød jo i uge 8-16 og 33/34 med min datter uden det var nået dog i uge 33/34 var jeg så 2 finger åben men bløde kun i 3-4 døgn småt men måtte ingen ting jo gå små tur og hvile i 5 uger. Den dag jeg så skulle føde 40+1 kl:5 om morgen bløde jeg og med et styrt bløde jegnej jeg var bange kl: 7 på sygehuse og kl:9-10 hos svigermor/min datters farmor.. og hjem og hvil og vågne op kkl:14,55 med veer med 15 min i mellem ca også mindre og mindre mine to jdm kom ud kl:17  og kl:21,56 press veer kl:22,06 var hun født...

med min søn da jeg var 38+1. Der gik vand bare kl:6,57 veer kl: 8 på sygehuse kl:9 og presseveer kl:15,15 og han var så første ude kl:16,29

Så man kan rolig sig jeg er spændt hvordan her 3 gang går anden det driller men det siger de kloge også det gør 3 gang..

Håber han snart kommer ud...For ja det er ikke rart det skal gøre så ondt i riben og hved..

Håber din baby lige blever derind nogle uger inu bare til 36-37..

Mvh Henriette 37+0

hold da op du har blødt... jeg håber du får en nem fødsel og snart.. 

Anmeld

30. november 2009

luckas-mor

hej søde'

jeg puuster også en  masse ve-støv afsted til dig

og så håber vi snart den lille mand vil ud glæder mig til a se billeder og læse en fb

kramm natascha

Anmeld

30. november 2009

H+S Skjolgborg.

karina22 skriver:

hold da op du har blødt... jeg håber du får en nem fødsel og snart.. 

ja men alle de 3 gang med min datter var samlagt kun 1 mens ialt.

Så ikke vildt meget set på den måde.

Takker håber jeg også.

Det tog 11 timer samlagt med min søn og 7 timer med min datter tog det fra vand gik med min søn og 1 veer med min datter så ikke slemt håber på lidt mindre timer den gang ca 5-6 timer fra starte til slut..

Mvh Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.