karina22 skriver:
ja er blevet tjekket grundigt idag, var indlagt med blødning (dog mere end denne gang) for 3 uger siden, de ved ikke hva det er, men denne gang kom det ligesom tegnblødning, som du beskriver med udflåd og en smugle blod, men er ikke åbnet mig, så nu er det bare at se tiden an.. han driller mig den lille mand..
håber du får lov at føde en af dagene så du slipper for at have ondt.. og spændingen er vel heller ikke til at holde til efterhånden..
Nåå oki pyhaaa.. jeg blød jo i uge 8-16 og 33/34 med min datter uden det var nået dog i uge 33/34 var jeg så 2 finger åben men bløde kun i 3-4 døgn småt men måtte ingen ting jo gå små tur og hvile i 5 uger. Den dag jeg så skulle føde 40+1 kl:5 om morgen bløde jeg og med et styrt bløde jegnej jeg var bange kl: 7 på sygehuse og kl:9-10 hos svigermor/min datters farmor.. og hjem og hvil og vågne op kkl:14,55 med veer med 15 min i mellem ca også mindre og mindre mine to jdm kom ud kl:17 og kl:21,56 press veer kl:22,06 var hun født...
med min søn da jeg var 38+1. Der gik vand bare kl:6,57 veer kl: 8 på sygehuse kl:9 og presseveer kl:15,15 og han var så første ude kl:16,29
Så man kan rolig sig jeg er spændt hvordan her 3 gang går anden det driller men det siger de kloge også det gør 3 gang..
Håber han snart kommer ud...For ja det er ikke rart det skal gøre så ondt i riben og hved..
Håber din baby lige blever derind nogle uger inu bare til 36-37..
Mvh Henriette 37+0
Anmeld