for tidligt at teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. november 2009

cami87

hejsa

ville lige høre hvornår i ville tage en G test.

er stoppet med p piller for ca 3 uger siden, og skulle have haft mens for 4 dage siden.. er det almindeligt det kan gå over tid når man er stoppet med p piller. ?? synes i det er for tidligt at teste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Josesmor

nææ det er vel ikke for tidligt at teste... men hvis du tænker meget over at blive gravid, kan det jo være grunden til at du ikke har fået din menses. Det kender jeg kun alt for godt til, har selv prøvet i snart 8 måneder nu... Og en negativ test er utrolig træls

Men altså du kan da altid prøve

Anmeld

30. november 2009

cami87

har egentlig ikke tænkt så meget over det synes jeg.. kan også godt være jeg bare skal vente et par dage endnu..

Anmeld

30. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Paw og Camilla skriver:

har egentlig ikke tænkt så meget over det synes jeg.. kan også godt være jeg bare skal vente et par dage endnu..

jeg ville helt klart teste med det samme...

jeg blev selv så hurtigt gravid og min veninde gjorde også..

så igang med at teste..

knus karina 29+6

Anmeld

30. november 2009

Lillefe

Paw og Camilla skriver:

hejsa

ville lige høre hvornår i ville tage en G test.

er stoppet med p piller for ca 3 uger siden, og skulle have haft mens for 4 dage siden.. er det almindeligt det kan gå over tid når man er stoppet med p piller. ?? synes i det er for tidligt at teste..

Nej jeg tror sagtens du kan teste, jeg havde normal cyklus med det samme da jeg stoppede med p piller før jeg blev gravid med Nadia der gik dog 8 måneder før jeg blev gravid..  syntes det var en evighed men vi prøvede heller ikke.. det var mere hvis det skete så skete det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.