hvornår skal man reagere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. november 2009

feb.2010

..når man ikke mærker liv? jeg er 28+5..
Håber der er nogen der har et hurtigt svar da jeg er ret nervøs lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Ox.

feb.2010 skriver:

..når man ikke mærker liv? jeg er 28+5..
Håber der er nogen der har et hurtigt svar da jeg er ret nervøs lige nu..

Har du slet ikke mærket liv endnu, eller er det først idag eller hvordan?

Anmeld

30. november 2009

Misjelle

Hvor længe har du ikke mærket liv ?

Du skal reagere når du føler dig utryg. Jeg ville ringe til fødegangen, de vil ofte hellere have du kommer en gang for meget end en gang for lidt. Jeg var 2 gange afsted i løbet af min graviditet, hvor jeg ikke synes at have mærket noget til den lille. Begge gange var alt fint, men fik at vide at det var godt at jeg havde ringet. Nogle gange har de små bare nogle stille dage.

Har du prøvet at prikke og drikke isvand eller lignende?

Håber alt er som det skal være

Anmeld

30. november 2009

Lise

Når du er nervøs skal du reagere. Ring til fødegangen - er sikker på at de gerne vil tjekke dig så du kan få ro i sindet

Men ellers siger man jo at man skal mærke liv hver dag. Når jeg synes min lille mand i maven har været stille ligger jeg mig ned og slapper helt af. Så går der sjældent længe før han begynder at puffe. Men prøvede da et par gange i min forrige graviditet at nå hele vejen til fødegangen, og når så strimlen kørte, så sparkede han helt vildt.

Anmeld

30. november 2009

Majbriteriksen

Hej.

Jeg kan godt forstå at du bliver forskrækket. Jeg "døjede" også meget med at vores nr. 2 ikke altid var der. Nogle gange hjalp det at puffe hårdt til maven, eller spise og drikke noget meget koldt.  Andre gange måtte jeg en tur til egen læge eller fødegangen for at blive tjekket. Hvis du er nervøs syntes jeg du skal ringe til enten vagtlægen eller fødegangen, det er dumt at gå og være bange.

Anmeld

30. november 2009

feb.2010

bare i dag..
Ja det er osse det jeg tænker at han bare har en stille dag, men hvis der nu virkeligt er noget galt så ville jeg heller ikke kunne tilgive mig selv for ikke at have reageret..
Jeg er så bange for at sidde derude som sådan en hypokonder..

Anmeld

30. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

drik et glas isvand, lig dig og slap af, er der ikke kommert et lille spark eller masen, så ville jeg ringe..

karina 29+6

Anmeld

30. november 2009

feb.2010

Majbriteriksen skriver:

Hej.

Jeg kan godt forstå at du bliver forskrækket. Jeg "døjede" også meget med at vores nr. 2 ikke altid var der. Nogle gange hjalp det at puffe hårdt til maven, eller spise og drikke noget meget koldt.  Andre gange måtte jeg en tur til egen læge eller fødegangen for at blive tjekket. Hvis du er nervøs syntes jeg du skal ringe til enten vagtlægen eller fødegangen, det er dumt at gå og være bange.

Jeg har sat og slappet af de side 3 timer og puffet løs, men han vil ikke rigtig reagere, han plejer osse at live op når jeg spiser, men ikke i dag..

Anmeld

30. november 2009

feb.2010

Jeg giver ham lige en time mere så prøver jeg at ringe.. tak for de hurtige svar..

Anmeld

30. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

feb.2010 skriver:

Jeg har sat og slappet af de side 3 timer og puffet løs, men han vil ikke rigtig reagere, han plejer osse at live op når jeg spiser, men ikke i dag..

du skal drikke et helt glad iskoldt vand.. så skal der gerne komme liv, råd jeg har fået fra fødegangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.