Ingen dp-plads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Klumpe-dumpe

til Malucca.

Ja som jeg regnede med, kunne Malutski ikke få den dp.-plads, øv bøv.

Pladsanvisnings-damen kunne heller ikke love mig, at M kan få en plads hverken til 1 jan eller 1 feb. pga det skal være en dobbel plads.

Så nu synes jeg det begynder at blive en stram opstart, min lille prut får. Da jeg starter på job 1. marts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

anna-jonas

Jamen, hvorfor taler du ikke med socialforvaltningen om at få forlænget din orlov.............hvis altså du er interesseret i det. Malutski ville have godt af, en lidt senere DP-start...........måske til sommer.

Jeg regner jo med, at det bliver det tilbud jeg får, nu når vi skal til visitationsmøde med handicapafd. ved kommunen.............altså at få 6 mdr. yderligere.

Knus Mette

Anmeld

30. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Jamen, hvorfor taler du ikke med socialforvaltningen om at få forlænget din orlov.............hvis altså du er interesseret i det. Malutski ville have godt af, en lidt senere DP-start...........måske til sommer.

Jeg regner jo med, at det bliver det tilbud jeg får, nu når vi skal til visitationsmøde med handicapafd. ved kommunen.............altså at få 6 mdr. yderligere.

Knus Mette

Fyssen har lige haft ringet, for at få mig til at godkende henvisningen mundligt.

Hvortil jeg spurgte hende om Malucca ville ha´bedre af at blive hjemme i et ½ års tid endnu. Det mente hun ikke hun havde. Men hvis der ikke komme en dp-plads, hvor i Malucca blive og der er ikke er lang nok indkøringstid, inden jeg skal starte, så skal vi tale sammen igen, om at få forlænget min orlov.

Ps. hvad skylder jeg dig?

Anmeld

30. november 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Fyssen har lige haft ringet, for at få mig til at godkende henvisningen mundligt.

Hvortil jeg spurgte hende om Malucca ville ha´bedre af at blive hjemme i et ½ års tid endnu. Det mente hun ikke hun havde. Men hvis der ikke komme en dp-plads, hvor i Malucca blive og der er ikke er lang nok indkøringstid, inden jeg skal starte, så skal vi tale sammen igen, om at få forlænget min orlov.

Ps. hvad skylder jeg dig?

Det eneste du skylder, ar et billede eller fem, hvor jeg kan se hvad Malutski skal bruge ringene til........

Knus Mette

Anmeld

30. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Det eneste du skylder, ar et billede eller fem, hvor jeg kan se hvad Malutski skal bruge ringene til........

Knus Mette

Skal du få

Anmeld

30. november 2009

susan82

De er så tom-hjernet på pladsanvisningen  

Kender dine frustrationer alt for godt, men det ved du jo. Jeg får det helt dårligt lige nu og bliver helt ked af det på dine vegne....får lige et glimt af den forvirring vi havde da lærke skulle starte i dp. Det er den værste tid i mit liv til dato!!!! Håber for alt i verden at du får en dobbeltplads til hende så der er god tid til indkøring.

for jer!!

p.s hvornår skal vi lege?

Anmeld

30. november 2009

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

De er så tom-hjernet på pladsanvisningen  

Kender dine frustrationer alt for godt, men det ved du jo. Jeg får det helt dårligt lige nu og bliver helt ked af det på dine vegne....får lige et glimt af den forvirring vi havde da lærke skulle starte i dp. Det er den værste tid i mit liv til dato!!!! Håber for alt i verden at du får en dobbeltplads til hende så der er god tid til indkøring.

for jer!!

p.s hvornår skal vi lege?

Malucca var lige blevet tilbudt en plads oppe på Jyttevej (Ved Filstedvejsskole) så det havde jo være perfekt mht. belæggenhed ifh. hvor vi bor og IDA.

Malucca får helt sikkert en dobbelplads, det er der ikke tvivl om. Men hun kunne bare ikke få den deroppe, da den var fyldt op.

Og da hun skal ha´den dobbelplads, så er det åbenbart ikke alle dpér der må tage hende ind. De skal ha´erfaring med ftf. osv. Hvilke jo også er rigtig dejligt.

Og visiteringsudvalget havde holdt møde i fredags, og hun var ikke sikker på, de skal holde møde før til jan. Så derfor var det uvist hvornår Malucca kunne få en plads. Jeg synes nu "min" dame dernede er rigtig sød og forstående.

Men som jeg lige skrev til Mette, så kan jeg få forlænget min orlov, hvis der bliver for kort indkøring. Det jeg "frygter" mest, er jeg får en plads i den anden ende af byen. (Som jeg så ikke, kan sige nej tak til)

Hvad siger I til fredag? (Selvom Martin har fødselsdag) -Og kan I komme herind??? Malucca er først kommet hjem idag, og imorgen kommer sp og onsdag skal hun til ørelægen, så hun trænger til at være hjemme.

Anmeld

1. december 2009

Karo

Sikke noget møg

Ja det bliver lidt presset. Jeg krydser fingere for at i snart får den plads.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.