Gavekort til Inspiration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Anonym trådstarter

Jeg har fået tilbudt at købe et gavekort til inspiration af en veninde, der er i pengenød (hun fik det af en venindeflok, deriblandt mig, for 1½ år siden, men kommer aldrig forbi), for 2/3 af beløbet på det - da jeg skal købe en del julegaver i Inspiration.

Men hun har kun kortet tilbage - ingen æske eller noget, så hun kan ikke huske om der skal bruges en standardkode eller en personlig pinkode, og hun kan heller ikke huske hvad koden overhovedet skulle være?

Så kan I hjælpe? Er det en stadardkode, ligesom Matas har 4 * 1 osv? Hvis jeg ikke finder ud af det, gider jeg jo ikke smide penge efter det

Ps. er ano, da flere fælles veninder er herinde, og hun vil ikke såre dem ved at sælge deres gave - men har voldsomt brug for lidt kontantbeholdning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg har fået tilbudt at købe et gavekort til inspiration af en veninde, der er i pengenød (hun fik det af en venindeflok, deriblandt mig, for 1½ år siden, men kommer aldrig forbi), for 2/3 af beløbet på det - da jeg skal købe en del julegaver i Inspiration.

Men hun har kun kortet tilbage - ingen æske eller noget, så hun kan ikke huske om der skal bruges en standardkode eller en personlig pinkode, og hun kan heller ikke huske hvad koden overhovedet skulle være?

Så kan I hjælpe? Er det en stadardkode, ligesom Matas har 4 * 1 osv? Hvis jeg ikke finder ud af det, gider jeg jo ikke smide penge efter det

Ps. er ano, da flere fælles veninder er herinde, og hun vil ikke såre dem ved at sælge deres gave - men har voldsomt brug for lidt kontantbeholdning.

Hvad med at ringe til inspiration og spørge dem????

Anmeld

30. november 2009

Saaby

Anonym skriver:

Hejsa.. Det kan bare bruges som det er;-)

Anmeld

1. december 2009

Anonym trådstarter

Tak for svar Dvs. at jeg ikke skal bruge kode, men bare give dem kortet/stikke det i maskinen når jeg handler?

Nogen der ved, om jeg kan bruge det via deres webshop?

Jeg kunne også bare ringe... men hvis I ved det, kunne jeg ligeså godt benytte mig af det

Anmeld

1. december 2009

Mira0911

Har aldrig oplevet at Matas har koder... Så er det da lige kommet...

Anmeld

1. december 2009

Anonym trådstarter

Hmmm... hos vores lokale Matas stikker vi kortet i dankortmaskinen og trykker 4 * 1, og vores handelsstandsforening har 4 * 0.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.