nøj hvor jeg savner dem... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.838 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min skønne skønne familie bor på sjælland. Nordsjælland for at være mere præcis.

Jeg er jo en af dem som er flyttet tværs over landet til den side hvor kæresten altid har boet - jylland. Hele Daniel familie bor her, og faktisk ret tæt på hvor vi bor, hvilket er rigtig dejligt. Det er en SKØN familie og vi har det allesammen rigtig godt sammen!

Men hold k*** hvor jeg savner min egen familie lige nu. Vi har lige haft en fantastisk weekend ovre hos dem, og de er bare de største støtter i verden for både Daniel og jeg. De stiller altid op, uanset om det er materielt eller emotionelt vi har brug for dem... Jeg er virkelig velsignet at have så dejlig en familie - de er bare så langt væk

Specielt nu, hvor jeg efterhånden kan se fødslen nærme sig, savner jeg dem mere og mere. Og der er ikke noget at gøre ved det. Besøger dem så ofte vi kan, men det er langt fra nok til at dække mit behov.

Puha, jeg har ikke bestilt andet end at græde hele dagen - dumme hormoner blandet med savn

skulle bare ud med det...

JEG VIL HAVE MIN MOAR!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Lærke90

Caroline86 skriver:

Min skønne skønne familie bor på sjælland. Nordsjælland for at være mere præcis.

Jeg er jo en af dem som er flyttet tværs over landet til den side hvor kæresten altid har boet - jylland. Hele Daniel familie bor her, og faktisk ret tæt på hvor vi bor, hvilket er rigtig dejligt. Det er en SKØN familie og vi har det allesammen rigtig godt sammen!

Men hold k*** hvor jeg savner min egen familie lige nu. Vi har lige haft en fantastisk weekend ovre hos dem, og de er bare de største støtter i verden for både Daniel og jeg. De stiller altid op, uanset om det er materielt eller emotionelt vi har brug for dem... Jeg er virkelig velsignet at have så dejlig en familie - de er bare så langt væk

Specielt nu, hvor jeg efterhånden kan se fødslen nærme sig, savner jeg dem mere og mere. Og der er ikke noget at gøre ved det. Besøger dem så ofte vi kan, men det er langt fra nok til at dække mit behov.

Puha, jeg har ikke bestilt andet end at græde hele dagen - dumme hormoner blandet med savn

skulle bare ud med det...

JEG VIL HAVE MIN MOAR!!!!!!!!

Først et stort trøste  fra mig.

Puha.. min familien bor godt nok ikke lige så langt væk som dine gør (Min bor 2 timer fra mig) Men kender virkelig godt følelsen. Ser dem heller ikke så tit, og savner dem rigtig meget, rigtig tit.

Mit forhold til min mor og søskende er bare så tæt, så ville ønske at vi kunne ses noget oftere. Så jeg håber på at flytte længere ned mod dem om nogle år, hvis da kæresten kan finde arbejde deromkring.

Anmeld

30. november 2009

Moderator

Lærke90 skriver:

Først et stort trøste  fra mig.

Puha.. min familien bor godt nok ikke lige så langt væk som dine gør (Min bor 2 timer fra mig) Men kender virkelig godt følelsen. Ser dem heller ikke så tit, og savner dem rigtig meget, rigtig tit.

Mit forhold til min mor og søskende er bare så tæt, så ville ønske at vi kunne ses noget oftere. Så jeg håber på at flytte længere ned mod dem om nogle år, hvis da kæresten kan finde arbejde deromkring.

tak søde...

Det er bare smadder hårdt! Kunne da være fantastisk hvis I kunne flytte tættere på Det håber jeg også lidt at vi kan på et tidspunkt.. eller at de kan flytte tættere på os

knus

Anmeld

30. november 2009

Lise

Uha, hvor jeg kender det. Jeg flyttede fra Aalborg til København for syv år siden, og kunne næsten ikke komme langt nok væk fra familien. Jeg var teenager et stykke ind i tyverne  

Efter jeg har fået min søn vil jeg bare gerne hjem igen. Mine forældre er der også bare ALTID for os, og heldigvis er de supersøde til at komme herover så ofte som muligt, og de hjælper gerne økonomisk og praktisk. Både med barn/børn og hus. Men det hjælper jo ikke, når jeg gerne vil hjem til dem søndag eftermiddag eller tirsdag aften... Min kæreste er også fra Nordsjælland, hans far bor der stadig, og hans søskende bor - ligesom os - i og omkring København.

Det er dog ikke umuligt at vi en dag flytter til Jylland, men det bliver ikke indenfor de næste par år. Men det er måske også bedst, for hans familie ville absolut ikke komme og besøge os derovre så meget som min familie kommer til Kbh - og man skal jo huske at svigerfamilien er ligeså meget min søns familie som min familie er det.

Ingen kloge ord fra mig - vil bare sige at jeg kender det fuldstændig.

Anmeld

30. november 2009

SHERO

Neeej hvor jeg bare kender det!! Min mor bor 2½-3 time væk på landet, så ikke et sted man baaare lige tager hen uden bil, og min far bor endnu længere væk... Jeg bor helt alene i århus, har dog en kusine og en mormor her, men ikke nogen jeg ser særlig ofte.

Jeg var sammen med min mor 5 dage i sidste uge, og har efter jeg er kommet hjem haft det helt forfærdeligt, savner min mor endnu mere end før, i går tudet jeg som jeg seriøst ikke har gjort siden jeg var barn... :-D

Puhh nu begynder jeg snart igen....  heh...

Anmeld

30. november 2009

kiroo

jeg føler med dig, har selv prøvet at bo et år i sønder jylland, hele min familie bor i stor kbh, og savnet blev ikke mindre, men bare større, så vi flyttede tilbage. men nu var jeg heller ikke så heldig at have en svigerfam. i nærheden....

håber du får støtte nok i hans familie,

knus kitt

Anmeld

30. november 2009

Malene84

Der er ingen som moooaaarrrr  Ved præcis hvordan du har det søde - jeg måtte forlade min familie på Bornholm, og selv tage over til København til kæresten  Jeg savner mine forældre så ganske forfærdeligt, og har nu boet herovre i 5 år. Det blev ikke bedre af at blive gravid, puhaaa - at sende mave billeder til dem er da hyggeligt nok - men kan mærke på både dem og mig, at de meget hellere ville være her og ae maven og kigge med på ugentlig basis

Og jeg sys det værste er, når man lige har været derovre og blive "nurset" - og så skulle tage væk fra dem igen - puuuu det er så hårdt hver gang - tilbringer tit turen på båden til at tude i

Anmeld

30. november 2009

Moderator

hvor er I søde allesammen

Altid dejligt at få et kram af nogen som kender det

Anmeld

2. december 2009

Kruse90

Hej smukke.

Jeg forstår fuldt ud.
Jeg ville slet ikke kunne holde ud hvis det var mig der boede så langt fra min mor og far.
Har så tæt et forhold til dem og det samme har Jan.
Så kan fuldt ud følge dig. for ved du også har et rigtigt tæt forhold til dine.

Du ved hvor jeg er skatte.

En stor trøste  til dig

Anmeld

2. december 2009

Moderator

Kruse1 skriver:

Hej smukke.

Jeg forstår fuldt ud.
Jeg ville slet ikke kunne holde ud hvis det var mig der boede så langt fra min mor og far.
Har så tæt et forhold til dem og det samme har Jan.
Så kan fuldt ud følge dig. for ved du også har et rigtigt tæt forhold til dine.

Du ved hvor jeg er skatte.

En stor trøste  til dig

tak putte.. ja, du ved hvor tæt jeg er med dem.. det er sgu hårdt

fik du kigget på det der akupunktur link?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.