hc=k skriver:
Øh tak for omsorgen, meeeen jeg synes det er meget unødvendigt at udstille mig så dårligt som du gør i det du skriver. Jeg vil nødig virkee som en kælling for det er jeg bestemt ikke, men jeg er lidt ked af at du skriver til mig som om jeg er en at verdens udstødte som ikke engang kan tænke selv. Ja jeg træder nok nogle over tærende, men det gør egentlig bare ondt værre at blive mindet på hvor svært man har haft det før i tiden. Jeg er kommet gennem en helt masse svære ting og har det super godt nu... Undskyld Marie jeg vil ikke vridse af dig
Det er okay, ville ikke udstille dig. De fleste herinde ved godt du har haft det svært, så tænkte ikke over at du ville føle dig udstilt som sådan. Det undskylder jeg.
Men det er jo ærlig snak, og netop derfor man har god brug af sådanne forums. Man får folks ærlige mening det er kun godt synes jeg.
Selvfølglig kan du tænke selv, men den med upsere fordi man ikke bruger beskyttelse altså no go. Det gør man bare ikke. Og lige her var det ikke for at udsætte dig, men bare husk den pokkers beskyttelse ALTID.
Og ja, jeg ved godt man i kampens hede kan tænke andre tanker end lige beskyttelse...
, men så man man altså stoppe op 2 sek og liiiiige tage sig tid til gummiet alligevel
. Også selv om gummi er nitternes nitte for begge parter.
Og nej, du er ikke an udstødt, du har bare haft det svært med det hele længe, er glad for du er oven på, ingen tvivl, men derfor kan man jo godt være lidt bekymret for dig. Har trods alt fulgt dig lang tid efterhånden
Anmeld