2. graviditetsundersøgelse hos lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.341 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Dictes mor

I dag er jeg præis 24 uger henne, så jeg skal til graviditetsundersøgelse til lægen. Det bliver lidt stresset at nå det inden jeg skal hoppe på flyveren til Tenerife. Hvad skal man til sådan en undersøgelse, er det noget, der tager lang tid, ved I det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

MaleneG

Majastina skriver:

I dag er jeg præis 24 uger henne, så jeg skal til graviditetsundersøgelse til lægen. Det bliver lidt stresset at nå det inden jeg skal hoppe på flyveren til Tenerife. Hvad skal man til sådan en undersøgelse, er det noget, der tager lang tid, ved I det?

Man får tjekket urin, hørt hjertelyd, målt blodtryk, samt bliver vejet.

Ellers så snakker man bare lidt om hvordan man har det

mit tog ikke mere end 10 min ca.

Anmeld

30. november 2009

Dictes mor

MaleneG skriver:

Man får tjekket urin, hørt hjertelyd, målt blodtryk, samt bliver vejet.

Ellers så snakker man bare lidt om hvordan man har det

mit tog ikke mere end 10 min ca.

Det lyder godt, så ingen gynækologisk undersøgelse? Det kunne da være skønt at slippe for.

Anmeld

30. november 2009

Misjelle

Der følger ikke en GU med til dette lægebesøg . Hader dem også. Dengang jeg var til det, tog det ikke længere end 15 minutter. Men jeg havde heller ikke rigtig nogle komplikationer.

Held og lykke med det og godt tur til Tenerife, jeg er da slet ikke misundelig .

Anmeld

30. november 2009

Dictes mor

Misjelle skriver:

Der følger ikke en GU med til dette lægebesøg . Hader dem også. Dengang jeg var til det, tog det ikke længere end 15 minutter. Men jeg havde heller ikke rigtig nogle komplikationer.

Held og lykke med det og godt tur til Tenerife, jeg er da slet ikke misundelig .

Fedt, det var godt at høre! Pyha, jeg gad det nemlig bare slet ikke, altså GU De er så trælse, har snart haft min andel af dem

jeg sender lige lidt sol hjem til jer i DK, mens jeg er dernede

Anmeld

30. november 2009

Misjelle

Majastina skriver:

Fedt, det var godt at høre! Pyha, jeg gad det nemlig bare slet ikke, altså GU De er så trælse, har snart haft min andel af dem

jeg sender lige lidt sol hjem til jer i DK, mens jeg er dernede

hihi ... uha tak venter med længsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.