Jeg er sgu lidt i tvivl om jeg har det nu!!
Det startede for 1 uge siden, hvor min datter på 3 år havde høj feber og var rigtig skidt. Dagen efter var hun hos lægen, men en podning viste det blot var en virus. Dagen efter igen fik jeg tjekket hende igen, da feberen stadig var høj og hun fik det værre - en podning viste nu: halsbetændelse og hun kom på pencillin.
I torsdags var min søn på 2 år sløj og havde været meget træt hele ugen. Jeg tog ham til lægen og fik samme diagnose: halsbetændelse og pencillin.
Torsdag aften begynder jeg så selv at få det rigtig skidt...snotter, hoster og har ondt i halsen, ondt i hele kroppen....jeg tjekker ikke mine temperatur, men jeg ryster og skælver det ene øjeblik, mens jeg sveder som en maraton-løber bagefter. Fredag er slem, jeg orker faktisk ikke andet end ligge i sengen og har det bare skidt....indimellem kvalme og ubehag i maven. Jeg kan ikke sove, så skidt har jeg det - osse pga snot i hele hovedet 
Lørdag og søndag har været lige så slemme og i dag, mandag, har jeg det stadig skidt
Jeg har ikke fået det værre, måske en anelse bedre pga snottet er blevet lidt mindre og min hals gør ikke ondt mere. Og jeg har fået sovet lidt i nat, efter jeg ikke har sovet i 3 døgn.
Kan det være den meget berygtede influenza eller?
I børnehaven er der flere børn med høj feber og lidt opkast, men 2 dage efter er de raske.....kan det være sådan noget?
Eller hvordan opfører det sig??
Lone
Anmeld