Nogen der har haft svineinfluenza?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. november 2009

lonemus

Jeg er sgu lidt i tvivl om jeg har det nu!!

Det startede for 1 uge siden, hvor min datter på 3 år havde høj feber og var rigtig skidt. Dagen efter var hun hos lægen, men en podning viste det blot var en virus. Dagen efter igen fik jeg tjekket hende igen, da feberen stadig var høj og hun fik det værre - en podning viste nu: halsbetændelse og hun kom på pencillin.

I torsdags var min søn på 2 år sløj og havde været meget træt hele ugen. Jeg tog ham til lægen og fik samme diagnose: halsbetændelse og pencillin.

Torsdag aften begynder jeg så selv at få det rigtig skidt...snotter, hoster og har ondt i halsen, ondt i hele kroppen....jeg tjekker ikke mine temperatur, men jeg ryster og skælver det ene øjeblik, mens jeg sveder som en maraton-løber bagefter. Fredag er slem, jeg orker faktisk ikke andet end ligge i sengen og har det bare skidt....indimellem kvalme og ubehag i maven. Jeg kan ikke sove, så skidt har jeg det - osse pga snot i hele hovedet

Lørdag og søndag har været lige så slemme og i dag, mandag, har jeg det stadig skidt Jeg har ikke fået det værre, måske en anelse bedre pga snottet er blevet lidt mindre og min hals gør ikke ondt mere. Og jeg har fået sovet lidt i nat, efter jeg ikke har sovet i 3 døgn.

Kan det være den meget berygtede influenza eller?

I børnehaven er der flere børn med høj feber og lidt opkast, men 2 dage efter er de raske.....kan det være sådan noget?

Eller hvordan opfører det sig??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Mira0911

Vi alle 3 her, har haft det...

Symptomerne er, feber, tør hoste med slim, hovedpine, ondt i led og muskler...

Ring til lægen og få det konstateret, det gjorde vi, vi var afsted med Julie, inden jeg blev smittet, kæresten fik afvide af vagtlægen, han skulle blive i bilen...

Og vi måtte ikke gå gæster udefra på besøg...

lonemus skriver:

Jeg er sgu lidt i tvivl om jeg har det nu!!

Det startede for 1 uge siden, hvor min datter på 3 år havde høj feber og var rigtig skidt. Dagen efter var hun hos lægen, men en podning viste det blot var en virus. Dagen efter igen fik jeg tjekket hende igen, da feberen stadig var høj og hun fik det værre - en podning viste nu: halsbetændelse og hun kom på pencillin.

I torsdags var min søn på 2 år sløj og havde været meget træt hele ugen. Jeg tog ham til lægen og fik samme diagnose: halsbetændelse og pencillin.

Torsdag aften begynder jeg så selv at få det rigtig skidt...snotter, hoster og har ondt i halsen, ondt i hele kroppen....jeg tjekker ikke mine temperatur, men jeg ryster og skælver det ene øjeblik, mens jeg sveder som en maraton-løber bagefter. Fredag er slem, jeg orker faktisk ikke andet end ligge i sengen og har det bare skidt....indimellem kvalme og ubehag i maven. Jeg kan ikke sove, så skidt har jeg det - osse pga snot i hele hovedet

Lørdag og søndag har været lige så slemme og i dag, mandag, har jeg det stadig skidt Jeg har ikke fået det værre, måske en anelse bedre pga snottet er blevet lidt mindre og min hals gør ikke ondt mere. Og jeg har fået sovet lidt i nat, efter jeg ikke har sovet i 3 døgn.

Kan det være den meget berygtede influenza eller?

I børnehaven er der flere børn med høj feber og lidt opkast, men 2 dage efter er de raske.....kan det være sådan noget?

Eller hvordan opfører det sig??

Lone

Anmeld

30. november 2009

lonemus

MoarJ skriver:

Vi alle 3 her, har haft det...

Symptomerne er, feber, tør hoste med slim, hovedpine, ondt i led og muskler...

Ring til lægen og få det konstateret, det gjorde vi, vi var afsted med Julie, inden jeg blev smittet, kæresten fik afvide af vagtlægen, han skulle blive i bilen...

Og vi måtte ikke gå gæster udefra på besøg...

Tak for dit svar.

Det kunne godt tyde på det.....men hvor længe lå i

Nu har jeg ligget siden torsdag aften, er ved at være godt træt af det..syntes dog alt det snot i hovedet er noget af det værste!

Lone

Anmeld

30. november 2009

Mira0911

lonemus skriver:

Tak for dit svar.

Det kunne godt tyde på det.....men hvor længe lå i

Nu har jeg ligget siden torsdag aften, er ved at være godt træt af det..syntes dog alt det snot i hovedet er noget af det værste!

Lone

Vi lå faktisk lidt over en uge med det allesammen... Det er meget forskelligt hvor længe man ligger med det...

Håber da du er hurtig over det...

Anmeld

30. november 2009

lonemus

MoarJ skriver:

Vi lå faktisk lidt over en uge med det allesammen... Det er meget forskelligt hvor længe man ligger med det...

Håber da du er hurtig over det...

Puha, det er sgu ikke sjovt..det føles i hvert fald som influenza

Kan man mon have influenza og halsbetændelse samtidig??

Anmeld

30. november 2009

Mira0911

lonemus skriver:

Puha, det er sgu ikke sjovt..det føles i hvert fald som influenza

Kan man mon have influenza og halsbetændelse samtidig??

Ja, kan man ikke det, få ringet til lægen...

Anmeld

30. november 2009

Lone Jakobsen

vi har også haft det allesammen.

først en gang halsbetændelse med pencilin behandling, og derefter influenza til hele huset.

ca 14 dage tog det før alle var ovenpå igen.... puha

Anmeld

30. november 2009

eirene

Min mand har den. Men det er jo den sindssygt farlige mandlige-svineinfluenza. Hvor det eneste der hjælper er at sidde ved computeren og spille. Og så spise vicks.

Sjovt nok er vi andre gået fri, så vi krydser fingre for det kun sidder på hans tastatur.. hehe

Anmeld

30. november 2009

lonemus

eirene skriver:

Min mand har den. Men det er jo den sindssygt farlige mandlige-svineinfluenza. Hvor det eneste der hjælper er at sidde ved computeren og spille. Og så spise vicks.

Sjovt nok er vi andre gået fri, så vi krydser fingre for det kun sidder på hans tastatur.. hehe

HA-HA, den var sgu god .D

God bedring til ham .-)

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.