Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
at jeg får at vide, om jeg skal opereres igen.... med andre ord.... jeg får svar på mine MR-scaninger...
jeg er spændt, men ikke anspændt.... og så alligevel... det er en meget sær følelse.... bliver ved med at tænke "hvad nu hvis" tanker... men der er stort set ikke andet at gøre end at tage det som det kommer....
kryds fingre for mig:0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka-ri-na skriver: at jeg får at vide, om jeg skal opereres igen.... med andre ord.... jeg får svar på mine MR-scaninger... jeg er spændt, men ikke anspændt.... og så alligevel... det er en meget sær følelse.... bliver ved med at tænke "hvad nu hvis" tanker... men der er stort set ikke andet at gøre end at tage det som det kommer.... kryds fingre for mig:0)
Karo skriver: Jeg krydser finger for dig.
Jeg krydser finger for dig.
tak:0) du er en skat
tak søde Camilla.... jeg render rundt her som en løve i et bur:0) en utålmodig løve
Majastina skriver: Wow, det er da bare vildt spændende! Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig, og glæder mig til at høre, hvordan det er gået med dig idag.
Wow, det er da bare vildt spændende! Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig, og glæder mig til at høre, hvordan det er gået med dig idag.
ka-ri-na skriver: tak søde Camilla.... jeg render rundt her som en løve i et bur:0) en utålmodig løve
Håber det bedste......!!!
JustAnotherName skriver: Håber det bedste......!!!
tak:0)
Åhhh...............jeg er så spændt Karina.....................håber virkelig at de kan hjælpe dig.
Knus Mette
Åhhh...............jeg er så spændt Karina.....................håber virkelig at de kan hjælpe dig. Knus Mette
tak søde Mette...... jeg får sgu helt tårer i øjnene ved tanken om, at det kan være noget helt tredje!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128