så er det klokken et!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Ni-ko-li-ne

at jeg får at vide, om jeg skal opereres igen.... med andre ord.... jeg får svar på mine MR-scaninger...

jeg er spændt, men ikke anspændt.... og så alligevel... det er en meget sær følelse.... bliver ved med at tænke "hvad nu hvis" tanker... men der er stort set ikke andet at gøre end at tage det som det kommer....

kryds fingre for mig:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Karo

ka-ri-na skriver:

at jeg får at vide, om jeg skal opereres igen.... med andre ord.... jeg får svar på mine MR-scaninger...

jeg er spændt, men ikke anspændt.... og så alligevel... det er en meget sær følelse.... bliver ved med at tænke "hvad nu hvis" tanker... men der er stort set ikke andet at gøre end at tage det som det kommer....

kryds fingre for mig:0)

Jeg krydser finger for dig.

Anmeld

30. november 2009

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Jeg krydser finger for dig.

tak:0) du er en skat

Anmeld

30. november 2009

Dictes mor

Wow, det er da bare vildt spændende! Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig, og glæder mig til at høre, hvordan det er gået med dig idag.

Anmeld

30. november 2009

Ni-ko-li-ne

tak søde Camilla.... jeg render rundt her som en løve i et bur:0) en utålmodig løve

Majastina skriver:

Wow, det er da bare vildt spændende! Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig, og glæder mig til at høre, hvordan det er gået med dig idag.

Anmeld

30. november 2009

Dictes mor

ka-ri-na skriver:

tak søde Camilla.... jeg render rundt her som en løve i et bur:0) en utålmodig løve

Det kan jeg godt forstå, det har jo også stor betydning det du skal op og høre idag. Jeg krydser alt det jeg kan.

Anmeld

30. november 2009

JustAnotherName

Håber det bedste......!!!

Anmeld

30. november 2009

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

Håber det bedste......!!!

tak:0)

Anmeld

30. november 2009

anna-jonas

Åhhh...............jeg er så spændt Karina.....................håber virkelig at de kan hjælpe dig.

Knus Mette

Anmeld

30. november 2009

Ni-ko-li-ne

Åhhh...............jeg er så spændt Karina.....................håber virkelig at de kan hjælpe dig.

Knus Mette

tak søde Mette...... jeg får sgu helt tårer i øjnene ved tanken om, at det kan være noget helt tredje!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.