Bonderøven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. november 2009

Dictes mor

Ser I andre Bonderøven på DR2, jeg elsker den udsendelse, fordi jeg ville så gerne bo på landet og lave alting selv lidt ligesom ham, så jeg synes bare, at det er fantastisk at se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

klmf

Ser det også hver gang - han er simpelthen så sød og inspirerende. Meget anti-materialistisk, hvilket bare er så hyggeligt i en tid, hvor huse, køkkener, biler og garager ellers ikke kan blive store nok.

Og mini-bonderøven er de bare for sød 

Er selv vokset op på  landet og det har da helt sikkert givet mig en masse gode oplevelser, så kan godt forstså du gerne vil det.

Anmeld

30. november 2009

mariamiss6

ja jeg gad sgu godt være gift med den mand hehe.... okay okay jeg ved da ikke lige hvor meget bonderøv han kan hive ud af mig.... altså jeg er da masser af bonderøv, men gammeldaws bonderøv ligefrem hmmm...

men jow jeg kan også godt lide den serie, synes han er side hyggelig ham der, det er desværre bare ike så tit jeg husker at slå over på det...

Anmeld

30. november 2009

..

Sjovt, jeg så det for første gang i går og jeg syntes aldrig jeg har set et mere uinteressant program - jeg er da ret ligeglad med hvordan han får strøm ud til sit hønsehus - det er nok bare mig

Anmeld

30. november 2009

Dictes mor

Jeg kan udemærket forstå, hvis man synes at det er ligegyldigt. Jeg bruger det som inspiration, fordi jeg godt kan lide selv at gro ting i haven og lave mad fra bunden med det, og jeg synes det kunne være så sjovt at lave sit ejet mel, mælk, kød og æg. Jeg tror nu ikke, at jeg ville gøre alt på den helt gammeldags facon som han, men tanken tiltaler mig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.