hvad gir i jers på til jul:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
ville lige høre hvad i gir jers små på juleaften? min dreng er ca 2 månder ved juleaften.
gir i dem bare alminlig tøj på eller?
og er der nogle der ved hvor man kan købe nissetøj til små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Nissetøj kan købes i H&M og på Ellos.dk.

Anmeld

29. november 2009

frk Jensen

Elias"s mor skriver:

hej
ville lige høre hvad i gir jers små på juleaften? min dreng er ca 2 månder ved juleaften.
gir i dem bare alminlig tøj på eller?
og er der nogle der ved hvor man kan købe nissetøj til små

Hej...

Du kan købe små nissedragter i kvickly, jeg havde nemli et sidste år til marcus. Men tøjet er meget stift i det, og tror ikke det er vildt behageligt.

i år skal marcus have fløjls bukser på med skjorte og så en super fin vest udover. Han er kun knap 14 mdr til jul, så ingen slips eller butterfly endnu, men det kommer til næste år.

Knus Betina

Anmeld

29. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

BetinaMørk skriver:

Hej...

Du kan købe små nissedragter i kvickly, jeg havde nemli et sidste år til marcus. Men tøjet er meget stift i det, og tror ikke det er vildt behageligt.

i år skal marcus have fløjls bukser på med skjorte og så en super fin vest udover. Han er kun knap 14 mdr til jul, så ingen slips eller butterfly endnu, men det kommer til næste år.

Knus Betina

ved nu heller ikk om han skal ha sådan en på
jeg har sådan set købt tøj til ham , han skal næsten ha det på som din søn

Anmeld

29. november 2009

Mira0911

Så langt er jeg slet ikke kommet... aner ikke hvad Julie skal have på... Er helt blank...

Anmeld

29. november 2009

frk Jensen

Elias"s mor skriver:

ved nu heller ikk om han skal ha sådan en på
jeg har sådan set købt tøj til ham , han skal næsten ha det på som din søn

De blir så fine til jul... Det er jo ret ligeglade endnu, det er bare os mødre der har lyst til at proppe dem i fint tøj. Men derfor skal det også være behageligt, så jeg tager også skiftetøj med som altid.

knus

Anmeld

29. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

BetinaMørk skriver:

De blir så fine til jul... Det er jo ret ligeglade endnu, det er bare os mødre der har lyst til at proppe dem i fint tøj. Men derfor skal det også være behageligt, så jeg tager også skiftetøj med som altid.

knus

hehe ja gør jeg også . han skal ha sådan nogle bukser på med tern svært og forklare og så en skorte og så en vest aktig uden på lidt svært og forklare hvis han kan passe det der, han vokser fra alt lige nu, kan ikk følge med

Anmeld

29. november 2009

frk Jensen

Elias"s mor skriver:

hehe ja gør jeg også . han skal ha sådan nogle bukser på med tern svært og forklare og så en skorte og så en vest aktig uden på lidt svært og forklare hvis han kan passe det der, han vokser fra alt lige nu, kan ikk følge med

Det går super stærkt når de er så små. jeg havde meget tøj til marcus da han var bette. nu har han endnu mere tøj da han sagtens kan bruge tre sæt på en dag.
Jeg købte meget tøjpakker da han var bette. Gav meget lidt for et par poser fyldt med tøj og det er jo mega fint for det blir ikke slidt i den alder.

Nu er han 1 år og jeg køber tit katvig og molo brugt, for jeg nægter at give fuld pris for det. Sælger det så videre når han så igen er vokset ud af det.

Knus

Anmeld

30. november 2009

4kløver

Har  købt mit i kvickly og det kan bruges i hele dec

Anmeld

30. november 2009

TbCp

Jeg har købt en rigtig fin julekjole til Liva

Udendørs har jeg så købt et par små sorte laksko til og når vi er indenfor et par sorte kinasko. Og så en nisse hue med navn
Hun bliver en rigtig lille julenissemor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.