Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle der kender til LG telefoner? Skal have ny tfl da min egen er lidt underlig til tider. Og skal jo have en jeg kan presse rimelig ned i pris på telmore men samtig være god så faldt jeg over en LG. Men har altid haft sony ericsson og vil jo ikke risikere at købe noget lort
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
suanne85 skriver: Nogle der kender til LG telefoner? Skal have ny tfl da min egen er lidt underlig til tider. Og skal jo have en jeg kan presse rimelig ned i pris på telmore men samtig være god så faldt jeg over en LG. Men har altid haft sony ericsson og vil jo ikke risikere at købe noget lort
Min mand er telefonsælger og siger det er nogetværre lort. Jeg havde en og det var udelukkende pga designet.
Hold dig til Sony Ericsson efter min mening
mor_sabina skriver: Min mand er telefonsælger og siger det er nogetværre lort. Jeg havde en og det var udelukkende pga designet. Hold dig til Sony Ericsson efter min mening
Mente nok at have hørt det. Men lige de 2 sony jeg vil have er udsolgt...
Jeg havde en for nogle år siden, og var faktisk slet ikke tilfreds. Jeg holder mig til Nokia ;-)
suanne85 skriver: Mente nok at have hørt det. Men lige de 2 sony jeg vil have er udsolgt...
Hmm kan du ikke købe ved et andet selskab?
Jeg har Samsung Touch, tlf, er jeg godt tilfreds med... Før havde jeg SE som også er rigtig godt..
Kommer jo helt an på, hvad du er til af tlf...
mor_sabina skriver: Hmm kan du ikke købe ved et andet selskab?
Jamen har telmore og der kan man jo sætte prisen på tlf alt efter hvad man har råd til og så er det billig med sms og mms og det hele.
MoarJ skriver: Jeg har Samsung Touch, tlf, er jeg godt tilfreds med... Før havde jeg SE som også er rigtig godt.. Kommer jo helt an på, hvad du er til af tlf...
En der ikke koster flere 1000 kr
suanne85 skriver: Jamen har telmore og der kan man jo sætte prisen på tlf alt efter hvad man har råd til og så er det billig med sms og mms og det hele.
Har du tjekket hos cbb det er vist samme princip? Ellers må du jo ha bestilt den hjem
mor_sabina skriver: Har du tjekket hos cbb det er vist samme princip? Ellers må du jo ha bestilt den hjem
Dem skal jeg ikke have Tror jeg ikke man kan, men hvis de ikke får den hjem her til den 1 kan man jo høre dem ad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128