så kom vi endelig hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. november 2009

jannie

hej de damer

så kom vi endelig hjem med prinsessen.

jeg kom til at gå 6 dage før der egentlig skete noget der var værd at skrive hjem om. jeg havde plukveer, småveer og hvad der ellers hører til men der skete ikke rigtig mere end det.

men den 18/11 vågnede jeg ved 03 tiden med lidt mere murren i maven og stod op og lavede lidt kaffe . men allerede inden kaffen var klar var jeg da ikke i tvivl om der var gang i sagerne. det gik fra murren i maven til kraftige veer med 3-4 min i mellem i løbet af no time. så jeg fik da kaldt på gemalen og vi fik storebror afleveret i en fart og kom så selv afsted.

vi var på fødegangen lidt over 5 og prinsessen kom til verden kl 9.05 - 51 cm lang og 3650 gram... jeg syntes det var en nem omgang i forhold til sidst, men med lidt mere panik denne gang.

hendes hjertelyd faldt nogle gange undervejs og jeg blev derfor vendt og drejet en masse gange undervejs for at se om det hjalp, og hun fik taget en blodprøve fra hovedet undervejs, men gudskelov gik det godt. de beholdt os nogle dage for en sikkerheds skyld - så vi kom først hjem til weekenden.

men endelig hjemme og hvor er det lækkert endelig at kunne prøve at finde sig en rytme hjemme - og rigtig kunne nyde sine dejligt unger.

knus jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

LouiseNielsen

Kæmpe stort tillykke....

BILLEDER SES GERNE

Anmeld

29. november 2009

quity

Stort tillykke.

Anmeld

29. november 2009

Ayasmor

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.