Så er den gal med min mor igen igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. november 2009

iln

Ja... dette er ikke mit første brokkeindlæg vedr. min mor, og er bare så skide frusteret at det nok bliver lidt langt.

Efter mine forældres skilsmisse har julen altid været lidt kaotisk. Min mor har dog aldrig brudt sig om julen (eller nogen højtider for den sags skyld). Den ene gang jeg har været ved hende var der intet julet over det. Intet pynt, intet juletræ - ja ikke engang julemad... INTET!

Efter Peter kom ind i billedet og jeg har sådan et fantastisk forhold til min svigerfamilie er det blevet en tradition, at vi er ved dem julen i lige år. I ulige år vil jeg så gerne være ved min far, da min bror holder jul ved ham (min mor og bror har ingen kontakt til hinanden overhovet og har ikke haft det siden han var 14 år, så han er altid ved min far). Jeg VIL være sammen med min bror. Sådan skal det bare være.

Efter Silas så er kommet til verdenen skal jeg da lige love for min mor er blevet traditionsrig. Vi skal da selvfølgelig holde jul ved hende. Har pænt forklaret hende at jeg skal være ved min far pga. min bror, men at Peter og jeg gerne vil holde jul ved hende hvert år den 25. Dette valgte hun ikke at svare på og tænkte at så havde hun nok bare affundet sig med situationen.

Tro om igen Ida. I dag har jeg så modtaget følgende besked: "Da I ikke gider holde jul med mig, dropper vi julegaverne til hinanden. Jeg køber kun en lille ting til Silas." FORDI VI IKKE GIDER????!!!!!

Så nej... ingen gaver til hverken Peter eller jeg under juletræet fra hende i år... det er så også ligemeget... men f*** hvor er jeg gal over hendes "version" af sagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

anna-jonas

Åhhhhh............Ida. Julen er dejlig............men fandme også anstrengende, med alt det familiebøvl. Hold fast i hvad du har lyst til, søde...............livet er for kort til andet.

Knus Mette

Anmeld

29. november 2009

Barbamama

åh altså.... Det lyder ikke rart.... Man kan blive SÅ meget i klemme i sådan noget skilsmisse..... Kender det desværre.... Hader det... Håber hun kommer på bedre tanker. Julen har det med at mildne folk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.