Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som gave? Eller er der for meget savl og skal han kigge direkte på kameraet i stedet for?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er os det her. Og så fjernet noget af det bagved
Begge billeder er overbelyst...........d.v.s at Emil er for lys, i f.t baggrunden. Synes at Emil, skal kigge ind i linsen....
Glæder mig til at se flere billeder.
Knus
Anna-jonas skriver: Begge billeder er overbelyst...........d.v.s at Emil er for lys, i f.t baggrunden. Synes at Emil, skal kigge ind i linsen.... Glæder mig til at se flere billeder. Knus
Ja det er rigtig ok. Skulle prøve med nye farver. Har en i alm farver, men ved ikke om det er en tand for sløret
suanne85 skriver: Ja det er rigtig ok. Skulle prøve med nye farver. Har en i alm farver, men ved ikke om det er en tand for sløret
Nej, det er ikke skarpt nok.............bliver ikke pænt på lærred. Måske skal du tage 100 billeder, før den lige sidder i øjet.
Held og lykke.
Anna-jonas skriver: Nej, det er ikke skarpt nok.............bliver ikke pænt på lærred. Måske skal du tage 100 billeder, før den lige sidder i øjet. Held og lykke.
Ja det skal jeg da vist hehe. og tak
Jeg er enig med Mette.Knægten er altid skøn. Men lige de billeder bliver for lyse/blizede i det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128