Lidt julehygge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2009

TbCp

Min venindes datter har fødselsdag her d. 4/12 så idag slæbte jeg mand og barn med ud for at finde en gave. Vi tog i rosengårdcentret som jo selvfølgelig er julepyntet nu.

Liva gik helt i selvsving det var så sjovt at se... "Seeee seeee juletræ, lyyys, nissser"

Og så var der nisse/juleteater lige da vi kom.... Liva var bare fuldstændig mundlam da hun så dem

Hvor er det fantastisk at hun i år opfatter så meget af det der sker... og samtidig kan jeg godt købe hendes julegave selvom hun er med uden at hun fostår det er til hende

Lige et enkelt billede af tøsen helt optaget af julespillet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Milka

smukketøsen 

Anmeld

29. november 2009

Vingummien

Hold da op, ja hun ser godt nok optaget ud.

Har du hende med ud og købe gave til hende? Jeg har ikke emil med, selvom han er så lille syntes jeg det virker forkert hehe

Anmeld

29. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Hold da op, ja hun ser godt nok optaget ud.

Har du hende med ud og købe gave til hende? Jeg har ikke emil med, selvom han er så lille syntes jeg det virker forkert hehe

Ja hun er med, men den går nok ikke næste år

Anmeld

29. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Ja hun er med, men den går nok ikke næste år

Nej det gør det nok ikke

Anmeld

29. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Min venindes datter har fødselsdag her d. 4/12 så idag slæbte jeg mand og barn med ud for at finde en gave. Vi tog i rosengårdcentret som jo selvfølgelig er julepyntet nu.

Liva gik helt i selvsving det var så sjovt at se... "Seeee seeee juletræ, lyyys, nissser"

Og så var der nisse/juleteater lige da vi kom.... Liva var bare fuldstændig mundlam da hun så dem

Hvor er det fantastisk at hun i år opfatter så meget af det der sker... og samtidig kan jeg godt købe hendes julegave selvom hun er med uden at hun fostår det er til hende

Lige et enkelt billede af tøsen helt optaget af julespillet

Som altid er Liva så smuk

Hvad sagde hun da hun vågnede til et pyntet hjem?

Anmeld

29. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Som altid er Liva så smuk

Hvad sagde hun da hun vågnede til et pyntet hjem?

Det var Carsten der stod op med hende idag så jeg nåede desværre ikke at opleve hendes reaktion, men han fortalte at hun var gået helt i selvsving og løb rundt og kiggede på alle nisserne

Anmeld

29. november 2009

JustAnotherName

Ååårhh, hvor sødt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.