Huggies bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.837 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2009

Moldemine

Hejsa, er der nogle af jer her inde som bruger huggies bleer til jeres dejlige unger? og ved i evt. om de er parfumefri?
overvejer nemlig at skifte da prinsessen på 3 mdr. tisser igennem aldi's bleer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Muffinmus

det er de...

Super god ble hvis du spørger mig, elsker de bleer.

Desværre sælges de kun 20 km væk, så det er ikke så tit jeg lige kommer den vej forbi, men når jeg gør køber jeg dem:-)

Anmeld

29. november 2009

4xGreve

vi har også været rigtige glade for dem...

Køber dog lige pt. libero, men da hun var mindre brugte vi kun Huggies og var altid tilfredse...

Anmeld

29. november 2009

Lone Jakobsen

jeg har aldrig været ret vild med dem.

lige nu bruger vi landlord fra rema 1000, fordi de er godkendt af astma allergi forbundet.

Anmeld

29. november 2009

Moldemine

Mange tak for jeres hurtige svar, så vil jeg skifte til huggies, nu hvor jeg ved de er parfumefri og se om de passer til hendes numse

Anmeld

29. november 2009

sabi1979

Jeg kan kun anbefale dem

Anmeld

29. november 2009

Mira0911

Bleer med parfume?

Har jeg aldrig hørt....

Hmm... Det gør da kun balancen værre....

Anmeld

29. november 2009

Cris

Du skal faktisk ikke være bange for at prøve nye bleer. Der er forskellige behov på forskellige tidspunkter og man skal finde de bleer, der passer bedst. Jeg har faktisk tit brugt kun en halv pakke og givet den til andre for de passede bare ikke her. Jeg synes, at meget tit var han gennemblødt midt om natten   Så du skal bare købe forskellig og blive ved med at købe dem, der passer bedst. For os virkede pludseligt meget bedre om natten, da vi skiftede til stofbleer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.