Arrrgh.... Pladsmangel pga legetøj!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. november 2009

Mutti2

AAAARGH.... er virkeligt i pladsmangel... Vi bor i en lækker lejlighed på 110 kvm... Alligevel er der virkeligt ikke mere plads til MV's legetøj

Jeg har lige været i gang med at sortere så noget af det kunne ligges væk, hvilket resulterede i 6 små rangler/suttekæder....

Hvad gør man lige ???? Nu er det snart Jul og hendes fødseldag så kommer det endnu mere.... frygter hvor ... dan det hele ser ud når hun bliver 10!!!!!!!!

Nu kan man i det mindste gå derinde, fordi det hele er sorteret ordentligt.... Men der er bare ALT for lidt plads, og det er ikke engang et lille værelse.

Vi har et ekstra værelse, hvilket skulle agere som kontor og pusleplads, men i stedet er værelset fyldt op med Trampolin, cykel, gå-bil, aflagt babytøj osv.

Kender i det??

Knus Pernille,  

som overvejer om hun skulle sælge sin seng, og fremover sove på sofaen så lillepigen også kan få det værelse  hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2009

Tina2

Har du masser af gode opbevaringsmuligheder på værelset? Så ser det i hvert fald ikke rodet ud:-)

Jeg sorterer hårdt i mine ungers ind imellem, for der er ofte en del de ikke rigtig bruger mere osv....

Når vi i perioder ikke har haft brug for noget særligt legetøj har vi ønsket os andet til dem- fx gavekort til BR, så de selv kunne komme ud og vælge noget når de "manglede"..... Selvfølgelig skal der også være gaver og ikke kun "kedelige" ting imellem, men synes især min datter fik meget "skrammel" da hun var mindre, fx små dukker med en hel kasse tilbehør osv til, som hun faktisk ikke gad lege med ret længe alligevel.....

Nu er hun så heller ikke dukkepige, så det hun har leger hun meget sjældent med, de eneste dukker der interesserer hende er mine gl Barbiedukker med tilbehør som står under min seng og halvdelen af dem er klippet skaldet, ha ha! Men hendes egne med laaaaaangt flot hår og flotte kjoler interesserer hende ikke , kun mors aflagte med hullet tøj osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.